MEKST konferencija studenata turizma i hotelijerstva održaće se od 23. do 25. novembra u Novom Sadu u Master hali Novosadskog sajma.
Cilj održavanja petog po redu Međunarodnog kongresa studenata turizma i hotelijerstva MEKST jeste da omogući studentima da na interesantan način saznaju o tuđim iskustvima, primene svoje strategije na drugim primerima i dobiju motivaciju i ideju za sopstveni biznis.
MEKST je u protekle četiri godine pružio podršku za dalji profesionalni razvoj za više od 2500 studenata i mladih istraživača iz 15 zemalja Evrope i omogućio im razmenu iskustava u oblasti studija turizma bez presedana na ovim prostorima.
Budući turizmolozi, hotelijeri, ugostitelji… na ovoj konferenciji imaće priliku da uče i od velikih imena u turizmu, kao i pratećim granama te industrije. Ove godine slušaće Dalibora Šumigu, izvršnog direktora firme Promosapiens i ambasadora kompanije Google, zatim Nikolasa Houverta, generalnog menadžera hotela Hilton u Beogradu, Kseniju Lubardu, direktorku marketinga i prodaje Radison Blu hotela u Beogradu, a svoje učešće potvrdili su i Lazar Džamić, mag digitalnog marketinga i Rob Dejvidson, stručnjak za biznis turizam i direktor MICE Knowledge kompanije iz Londona, kao i Semir Musić, suosnivač agencije za digitalni marketing Lilium iz Sarajeva i Ian Yeoman koji je vanredni profesor na Univerzitetu Victoria u Welingtonu.
Da bi Srbija kao destinacija, zajedno sa svojom turističkom infrastrukturom ispratila sve savremene trendove i dobila svoj deo svetskog turističkog “kolača”, potrebno je da kontinuirano ulaže u strategije i inovacije u ovom sektoru. To prvenstveno znači adekvatnu edukaciju budućih turističkih poslenika, hotelijera i ugostitelja – studente turizma i hotelijerstva, zbog čega se MEKST i održava.
Njihove studije su izuzetno zahtevne, jer predstavljaju multidisciplinarnu platformu koja uključuje ekonomiju, geografiju, jezike, psihologiju, arhitekturu, ekologiju, sociologiju, politikologiju i razne druge oblasti ljudskog delovanja. Pored toga, svaka od tih disciplina razvija se takvom brzinom, da univerzitetski kurikulumi ne mogu da isprate sve promene.
MEKST zbog ugleda predavača, masovnosti publike i kvaliteta sadržaja raste iz godine u godinu i uliva nadu da “zlatno doba” turizma u Srbiji tek dolazi.
Autor: nsuzivo.rs