8 jednostavnih promena do zdravlja

       

Uvođenjem malih promena u dnevnu rutinu, poboljšavate svoje zdravlje. U nastavku otkrijte koje to promene treba što pre da uvedete.

Započnite dan uz proteine

Odavno već znamo da je doručak najvažniji obrok i da dobro izbalansiran održava zdravlje celog organizma i sprečava gojenje. A dobro izbalansiran doručak podrazumeva mnogo proteina. Ovako, sprečavamo prejedanj tokom danas. Zato, navalite na jaja, mleko i jogurt odmah ujutro!

Prestanite da jedete besmisleno

Većina nas obroke konzumira “u hodu”, na putu na posao ili pak gledajući TV. Tako nismo koncentrisani na samu hranu i imamo tendenciju da se prejedemo. Uz to, ne žvaćemo dovoljno i ne osećamo potpuni ukus hrane.

Napravite spisak

Kada je u pitanju zdrava ishrana, planiranje je ključno. Napravite spisak svih namirnica potrebnih za zdrav obrok, pre nego što krenete u kupovinu. Isto tako, izbegavajte odlazak u prodavnicu dok ste gladni, jer ćete pasti u iskušenje da kupite nezdrave namirnice- slatkiše i grickalice na prvom mestu.

Pijte više vode

Pored toga što ćete biti hidrirani, ispijanje dovoljne količine vode kontroliše kilograme. Ispijanje čaše vode pre obroka, čini vas sitijim nakon kraćeg vrememna.

Isprobajte novu hranu

Čak i ako ste nekada bili izbirljivi, vreme je to da promenite. Istraživanje novih ukusa i tekstura zdrave hrane učiniće vaše obroke ukusnijim i raznovrsnijim.

Manje porcije

Većina ljudi pojede 90% hrane koja je pred njima, bez obzira koje je veličine tanjir. Smanjivanje porcija sprečićete prejedanje i dobitak viška kilograma.

Nikad ne jedite direktno iz pakovanja

Prilikom užina, ukoliko su u pitanju kupovne, u ambalaži, izvadite ih pre jela. Čak i kada je u pitanju jabuka, iseckajte je i pospite cimetom. Tako ćete jesti sporije.

Izbacite zaslađena pića

Sokovi uzrokuju gojaznost, dijabetes i oboljenja srca, pa ih izbegavajte. Umesto toga popijte sveže ceđenu narandžu ili limunadu.

Isto tako, izbegavajte da stavljate šećer u kafu, čaj i druga pića.

 

 

Komentari: