Naučnici sa Univerziteta Sanšajn Koust, u Australiji, anketirali su 110 muškaraca kako bi proučili učinke ‘zgodnih’ muškaraca na televiziji.
Ispitanici su ocenjivali sebe u osam kategorija, ocenama od jedan do deset, a onda su iste svoje karakteristike ocenili nakon gledanja ‘idealnih muškaraca’.
Zbog gledanja fotografija modela ‘ocene sebe’ pale su za tri posto, zbog modela u spotovima za svega pola posto, a zbog muškaraca u reklamama im se zadovoljstvo sa svojim telom smanjilo za čak 11 posto.
“Shvatili smo da je televizija, odnosno gledanje idealtipskih muškaraca u njima, jedini medij koji može izazvati nezadovoljstvo telom kod muškarca, verovatno zbog upoređivanja”, napisala je voditeljka istraživanja dr Kejt Malgru.
“Što smo nečemu duže izloženi, to je veći uticaj i to je ‘problem’ kod televizije, jer ćete na društvenim mrežama, kao i u stvarnom životu, nešto videti i to brzo zaboraviti, ali televizija će vas na neko vreme zadržati”, objašnjava dr Dimitrios Civrikos sa Univerziteta u Londonu i dodaje da oglašavanje u TV reklamama ima duže vremensko razdoblje u kojem ‘stvara priču’, a što smo joj duže izloženi, postaje gore za nas.
Autor: nsuzivo.rs