Kako zaboraviti na bivšeg?

       
Foto: HeartSupport

Nemojte dopustiti da zbog raskida zanemarite sebe i svoje fizičko ili mentalno zdravlje. Budite fizički aktivni i brinite o sebi i svom zdravlju. Isto tako nemojte zanemarivati i svoj izgled.

Suočite se s emocijama

Najbolja stvar koju možete učiniti nakon raskida je da se suočite s emocijama, umesto da ih ignorišete ili potiskujete. Dopustite osećajima da izađu na površinu i priznajte sami sebi šta osećate. Ako je potrebno, razgovarajte s nekim, s bliskom prijateljicom ili pak sa stručnom osobom. Takvi razgovori mogu biti od velike pomoći.

Pišite

Da biste izbacili iz sebe sve što osećate i suočili se sa svim tim emocijama, zapišite to na papir. Naime, izbacivanje misli u obliku pisanja može delovati vrlo terapeutski.

Pronađite zanimaciju

Da ne biste neprestano razmišljali o bivšem partneru, pronađite zanimljive aktivnosti i hobije kojima ćete ispuniti svoju svakodnevicu. Provedite vreme s prijateljima, porodicom, čitajte knjige, idite u bioskop… Činite šta god vas uveseljava i ispunjava vaš život. Uostalom, to je i odličan način za upoznavanje novih ljudi.

Potrebno je vreme

Dajte sebi dovoljno vremena da prebolite bivšeg partnera, posebno ako vam je jako stalo do njega. Što je veza bila duža, to će oporavak od prekida biti teži i biće vam potrebno više vremena da ponovo stanete na noge. Zato nemojte sami sebi stvarati pritisak i uzmite koliko je god vremena potrebno da biste se oporavili.

Ciljevi

Prekid je odlična prilika da okrenete novu stranicu u svom životu i da zadate sebi neke nove ciljeve. Napravite plan i učinite sve što je potrebno da biste mogli da krenete napred.

Izbegavajte sve što vas podseća na njega

Dok se u potpunosti ne oporavite od prekida, pokušavajte da izbegavate mesta, situacije i ljude koji vas podsećaju na bivšeg partnera.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: