Ne podiže samo kafa energiju, evo još načina za to

       
Foto: YouWorkForThem

Ako često osećate da vam je pao nivo energije, smatrajte da ste među prosekom. Oko 75 posto Amerikanaca oseća fizičke simptome stresa, uključujući i nedostatak energije, pokazuju rezultati istraživanja Američkog psihološkog udruženja.  

Udvostručite žvakanje hrane- Žvakanje je vrlo važan deo procesa probave. Ali, osim toga, pomaže vašem telu da razgradi hranjive stvari i pretvori ih u energiju. Probava je prilično zahtevan proces, pa ako hrana nije dobro sažvakana vaše telo mora da radi mnogo više kako bi razgradilo hranu.

Konzumirajte manje kafe- “Iako kofein sprečava vaš mozak da prima adenozin, to ne sprečava vaše telo da ga proizvodi”, kaže Niket Sonpal sa koledža Toro za osteopatsku medicinu. Kad kofein prestane da deluje nakuplja se adenozin koji uzrokuje energetski pad i tako stvara začarani ciklus. Ako pijete manje kafe vaša energija biće stabilnija.

 Učinite 250 koraka više- Više kretanja znači bolju cirkulaciju krvi, što smanjuje količinu napora koje vaše telo mora koristiti za održavanje sastava. “Jednostavnim dodavanjem 250 koraka dnevnom proseku svake nedelje, treniraćete svoje mišiće, energetski sastav i um, pa ćete uopšteno biti bolje”, objašnjava sportski psiholog Menčem Brodi.

Dišite duboko- “Vašim ćelijama je potreban kiseonik za energiju. Dakle, kada je vaše disanje slabo, vaše telo se ne oseća dobro. Plitko disanje je još jedna nuspojava stresa”, objasnio je dalje Sonpal. Ako ne dišete dovoljno duboko, dovoljno često, šaljete signal svom nervnom sistemu koje još više pojačava vašu tegobu. Menjanjem navika disanja, uzimanjem nekoliko dugih, sporih udisaja tokom dan- smanjuje se odgovor na stres dok se energiziraju vaše ćelije.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: