Planinarenje pozitivno uiče na organizam

       

Pre planinarenja ne treba jesti tešku hranu da ne bi bili tromi. Zadnji obrok treba pojesti najmanje 2 sata pre planinarenja, a ako se na planinu kreće rano ujutro tada večera treba biti obilna.

Sa sobom treba poneti čokoladu, bananu, suvo voće, može i sveže voće, zbog šećera.

Kroz istoriju ljudi su često odlazili na planinu po inspiraciju i ponekad se vraćali produhovljeni (Mojsije u Bibliji), pa tako i danas planinarenje ne predstavlja samo fizičku aktivnost, već i traganje za sobom.

Nema treninga koji je prirodniji od šetnje ili trčanja po planini. Uzbrdica će vam dati dodatno opterećenje, pa će trening biti izazovniji nego kada ste na ravnoj podlozi.

Na većoj visini vazduh će biti svežiji i čišći. To će vas opustiti i poboljšati cirkulaciju.

Planina vas može nahraniti i pravom hranom. Možete naći ćete raznolike jestive plodove i biljke.

Par praktičnih saveta:
  • Pre odlaska nabavite planinarske cipele/ patike. One su čvršće od običnih i imaju đon prilagođen podlozi.
  • Očekujte oštriju klimu.
  • Vremenske prilike se na planini menjaju se brže.
  • Ponesite se dosta vode. Predlažemo i voće. Ono će vam pružiti dodatnu energiju ako zatreba.

Autor: nsuzivo.rs

 

 

Komentari: