7 kratkih saveta koji će Vas učiniti zdravijim

       

Pred Vama je lista kratkih ali korisnih saveta, koji će Vam otkriti trikove zdravog života.

1. Kao mačka

Jutarnje istezanje mišića pomaže cirkulaciju i čuva Vas od dosadnih bolova u leđima, koji se često javljaju kasnije u toku dana.

2. Ne preskačite doručak

Istraživanja su pokazala da je doručak jedna od najvažnijih stvari koju biste mogli da uradite za sebe i svoje telo, ako ste se već odlučili za zdraviju ishrsanu i gubljenje kilograma. Osobe koji preskaču doručak, sklone su gojenju, jer svoj organizam navikavaju ne pogrešan i po zdravlje loš ritam ishrane.

3. Većina svoje zube pere pogrešno

Pranje zuba je dug i temeljan proces. Zahteva strpljenje i trud da se svaki razmak i površina pravilno očiste.

Pošto smo mi nestrpljiva bića, koja su uvek u nekoj gužvi sa vremenom, većina nas svoje zube ne pere kako je neophodno da bi bili zdravi i dugotrajni.

Isto pravilo važi i za desni, kojima mnogi ne posvećuju ni najmanju pažnju. Istraživanja su utvrdila da nepravilno pranje zuba ima skoro isti efekat, kao i ne pranje.

Zato sledeći put, polako i do detalja.

4. Verujte

Istraživanja su pokazala da su osobe koje su se molile za svoj oporavak, brže napredovale od pacijenata koji nisu praktikovali nikakve molitve.

Da li je u pitanju realna reakcija organizma na stanje uma, ili je reč o nekoj vrsti intervencije veće sile, ostaje na Vama da zaključite.

5. Pripazite na kosti

Svakodnevni unos kalcijuma pobrinuće se za zdravlje i izdržljivost Vaših kostiju. Posle tridesete godine, gustina kostiju opada, pa je nepohodan redovan unos kalcijuma.

6. Začinite svoj obrok

Ljuta i začinjena hrana dobra je za Vas. Ona tera mozak da organizam luči endorfin.

Ovaj hormon ima slično delovanje na organizam kao neke vrste narkotika. Senzacija izazvana endorfinom, česta je nako fizičkih aktivnosti i objašnjava osećaj opuštenosti i lakoće.

7. Vitamin C

Ljudskom organizmu potrebno je 90 mg vitamina C, svakog dana. Najbolji i najzdraviji način unosa ovog vitamina je kroz voće.

Ukoliko često konzumiranje voća nije opcija, veštački vitamin C može da bude dopuna, ali ne i jedini izvor ovog vitamina.

Konzumiranjem isključivo vitamina C koji je veštačkog porekla, ljudski organizam se odvikava od prirornih izvora vitamina, sve do trenutka kada više nije u stanju da ga prepozna i iskoristi.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: