I zimi nastavite sa vežbanjem napolju

       
Foto: Metro

Vežbajući na hladno daćete svom telu dovoljnu količinu kiseonika i zdravo se umoriti, a izlaganje dnevnoj svetlosti pomoći će lučenje melatonina, hormona za spavanje. 

Jača se kardiovaskularni sistem

Kada smo na hladnoći telo treba da troši više energije da se zagreje, jača se cirkulacija kako bi udovi ostali topli.

Biološki ritam

Zimi i tako ima malo sunca, a ako dan provedemo u zatvorenom prostoru neće nas dohvatiti ni jedan njegov zrak, a to loše utiče na biološki ritam. Svetlost u mozgu aktivira područje koje kontroliše biološki ritam.

Jačamo imunitet

Hladnoća jača naš organizam. Provodite vreme na svežem vazduhu i zagrejte se kretanjem.

Ono što se inače ne naziva vežbom, zimi to postaje

Ne morate nužno trčati. Mnogima sinusi ne podnose veliku hladnoću… Ali možete izaći na ulicu, grudvati se, praviti sneška, čistiti led, šetati.

Postajemo otporniji na hladnoću

Izlaganje tela niskim temperaturama čini nas otpornijima na hladnoću. Zato bez obzira na hladnoću birajte da idete pešaka na posao ili slobodno vreme odvojite pola sata za šetnju. Zima će vam prijatnija, jer kada zabundani budete morali prodavnice ili bilo gde drugo nećete se skameniti.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: