Foto: Eat This, Not That

Nutricionistkinja Lusi Džouns otkrila je pet najboljih namirnica za jače i zdravije nokte.

Bademi

Nutricionistkinja preporučuje šaku badema svakog dana jer su bogati vitaminom E, koji je od presudnog značaja kada je u pitanju održavanje zdravih noktiju. Vitamin E je poznat kao vitamin lepote, pomaže u zaštiti ćelija od oksidativnog oštećenja, a jedna porcija badema (23 badema) sadrži 60 posto dnevnih potreba za vitaminom E.

Žitarice od celog zrna

One su sjajan izvor cinka koji je potreban vašim noktima.

Jaja

Proteini su jako važni za zdravlje noktiju. Nokti su sačinjeni od jakog proteina zvanog keratin koji se nalazi i u kosi. Dakle, proteini su zaista važni, potrebne su nam aminokiseline za stvaranje tih ćelija baziranih na proteinima u našem telu, a to uključuje i naše nokte. Kada nam u organizmu nedostaje proteina, naši nokti postaju lomljivi i obezbojeni pa pokušajte da uključite jaja u svoju ishranu.

Foto: Verywell Health

Masti

Jedan od ključnih nutrijenata u smislu održavanja noktiju su zapravo masti. Dakle, posebnu vrstu esencijalnih masnih kiselina koja se zove linolna kiselina, možete dobiti iz namirnica poput masne ribe, ali takođe ćete je naći u mnogim zdravim uljima – maslinovom, ulju avokadu i u orasima.

5. Voda

Hidratacija je ključna za “jačanje lepote iznutra”. I za kožu i za nokte trebalo bi popiti osam čaša vode dnevno, što uključuje vodu u čaju i kafi.

nsuzivo.rs

 

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments