Foto: SHUTTERSTOCK/mondo.rs

Međunarodni dan vozača i automehaničara obeležava se od 1960. godine, kada je bivši predsednik Jugoslavije Josip Broz Tito postao član njihove zanatske organizacije

Tito je za vožnju koristio 85 automobila od 25 proizvođača iz osam zemalja i Jugoslavije. Prema podacima, posedovao je 13 “zastava” automobila, 12 američkih “kadilaka” i 11 nemačkih “mercedesa”.

Da bi putnici bili bezbedni, zaduženi su i vozači i automehaničari. Vozači su na putu po kiši, magli, danju, noću i praznicima, dok su automehaničari zaduženi za ispravnost vozila.

Povodom Međunarodnog dana vozača i automehaničara, u subotu je na platou ispred Spensa organizovan skup. Događaju su pristustvovali svi ljubitelji automobila, kako bi razmenili iskustva i unapredili znanja iz tih oblasti.

Foto: Yahoo! Sports

Prema postavljenim oglasima, plata vozača se kreće u zavisnosti od kategorije za koju posedujete dozvolu. Vozač kamiona, početnu platu ima od 75.000 dinara. Dok vozač B kategorije za razvoz robe radi za dnevnicu, koja se kreće od 3.000 dinara. Automehaničarima se početna plata kreće od 80.000 dinara, a zavisi od prethodnog iskustva. Vozači autobusa rade na već ugovorenu cifru ili dnevnicu. Početne plate vozača autobusa u zavisnosti od poslodavca, se kreću od 81.000 dinara. Visina zarade, kao i uslovi rada zavise od poslodavca do poslodavca.

Koliko smo uvideli, pregršt oglasa je postavljeno od strane poslodavaca za posao automehaničara.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments