Foto: Sada El balad

Prema jednom istraživanju, čovek u proseku na godišnjem nivou pojede oko 2 kilograma čokolade.

Da biste dobili maksimalne zdravstvene prednosti od kakaa, odaberite tamnu čokoladu koja ima 70% kakaa ili više. Ako je čokolada označena kao 50%, to znači da je napravljena od 50% kakaa i 50% šećera i mlečnih proizvoda.

Ako smatrate da vaše navike konzumiranja čokolade negativno utiču na vaše zdravlje, odricanje od nje na neko vreme može pomoći. To vam u početku može biti teško, ali može učiniti čuda i za vaš um i za vaše telo. Osim mršavljenja, evo nekih od učinaka ako ne jedete čokoladu 30 dana.

Foto: Pexels

Smanjena razdražljivost

Kad izbacite šećer iz ishrane, rešićete se jednog od glavnih uzroka promena raspoloženja i razdražljivosti. Šećer je toksin koji može da iscrpi energiju, a može izazvati haos na nivou glukoze u krvi.

Ako imate žgaravicu, možda je razlog upravo čokolada

Prema istraživanju, gotovo jedna trećina Amerikanaca može da doživi refluks kiseline nedeljno. Kad pomislimo na žgaravicu ili refluks kiseline, mislimo na prženu hranu i alkohol, ali krivac je, nažalost, i čokolada. Reč je o kiseloj hrani koja može uzrokovati ili pogoršati simptome žgaravice ili refluksa kiseline. Što je čokolada slađa, to može biti veći okidač.

Poboljšaće vam se kvalitet sna

Ako kasnije tokom dana uživate u čokoladi, možda ćete otkriti da odlazak na spavanje noću može predstavljati problem. To je zato što čokolada sadrži kofein i može vas održati budnim. Sve je u redu ako to činite u normalnim količinama, ali ako pijete kafu ujutru, a čokoladu često poslepodne ili uveče, to vam može poremetiti san. Kofein takođe može doprineti teskobi, pa vam smanjenje količine koju konzumirate može pomoći da se osećate opuštenije.

nsuzivo.rs

 

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments