Претрага
Претрага
Close this search box.

(FOTO) AUTOEXPERT: Renault Clio RS

Kada se uz neki Renault nađe oznaka RS, jasno je da više ništa neće biti isto kao kad je u pitanju istoimeni model bez pomenutog sufiksa.

Otrov se drži u malim bočicama

“Male dimenzije i velike brojke” su  definitivno izraz kojim bismo opisali ovog malo vatrenog francuza. Što se tiče dizajna spoljašnjeg dela, naglašeni su bokovi kako napred tako i pozadi. Oni svoju funkciju obavljaju sa ciljem omogućavanja što veće stabilnosti koja je ovoj zujalici neophodna prilikom vožnje po zavojima i oštrim krivinama. Izraženi branici i difuzori imaju za cilj da u saradnji sa istaknutim spojlerom ovog mališana prikuju za tlo i omoguće odlično prijanjanje. U kabini je sve prepoznatljivo a sportski duh je uočljiv na sedištima koja su dobro profilisana za držanje vozača u krivinama. Felne su u crnoj boji što dodatno naglašava karakteristike ovog trkača. Jarka crvena boja privlači pažnju i u kombinaciji sa zvukom iz izduvnog sistema pleni posmatrače.

Snaga motora

Snagu od 197 konjskih snaga ovaj sportista crpi iz dvolitarskog benzinca sa 16 ventila i putem šestostepenim ručnog menjača isporučuje je na prednju osovinu. Od 0-100 kmh stiže za 6.9 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 216 kmh.
Zvuk ovog eksplozivnog benzinca je pravi sportski za šta je na konkretnom primerku zaslužan izduvni sistem renomiranog proizvođača Akrapović.

F1 u genima

Kako je razvoj modela tekao u periodu funkcionisanja Renault F1 tima osetan je kvalitet i inovativnost tehnologija koje su u ovoj brzalici upotrebljene. Na nas je ostavio jak utisak malog, rasnog, sportiste koji se ne može postideti kada stane retrovizor uz retrovizor sa VW Polo GTI ili Opel Corsom OPC, na primer. Oduševljenje okupljenih je bilo utoliko veće što se na jednom mestu zateklo više lepo očuvanih primeraka ovih hothatcheva.

Autor: Auto Expert /Milan Inđić

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti