U doba naročite popularnosti SUV modela samo je Volkswagen ostao bez ovakve vrste vozila sa najsnažnijom sportskom izvedbom. Upravo se to sada promenilo, a iz ovog nemackog giganta nam predstavljaju Touareg sa oznakom R, a ne samo R line…
Dobro poznati komfor i luksuz
Pošto je ovaj model na tržištu prisutan par godina nećemo vam pričati nešto što već svi znate. Komfor i nivo tehnološke savršenosti ostao je na istom, vrhunskom, nivou i u kokpitu ove tvrđave od četvorotočkaša osećaćete se udobno i zaštićeno pri čemu će vam na raspolaganju biti niz korisnih “gedžeta” i opcija. Promena na spoljašnjosti se odražava na naglašenim rubovima i detaljima na karoseriji, ali suštinski ništa što već nismo gledali na modelu sa oznakom R line. Crni retrovizori mogu biti jedan od elemenata budućeg raspoznavanja.
Motor kao motiv za ovu vest…
Ono što nas je zaista oduševilo je agregat, pardon, agregati, koji ovaj masivni džip pokreću i vozaču omogućavaju fantastičan osećaj za volanom. Naime, pored već dobro poznatog 3.0 TSI agregata koji se serijski ugrađuje u ovaj model razvijajući 335ks, prisutan je i elektromotor koji omogućava dodatnih 134ks, što celu stvar diže na jedan viši, sportski nivo. Ukupna snaga je na približnih 456ks koji do tla dolaze putem osmostepenog automatskog menjača.
To nam je trebalo…
Uvek smo sebi postavljali pitanje zašto Volkswagen ne “izbaci” ovakav automobil i konačno smo dobili odgovor u vidu uslišenja naših želja. Upravo ovako nešto je nedostajalo u gami. Dali bismo mu visoku ocenu za ideju, a za ponašanje u praksi moraćemo još malo da pričekamo.
Autor: Auto Expert/Milan Inđić