Foto: TONS
Direktor Turističke organizacije Novi Sad Branislav Knežević otkrio je glavne motive turista za dolazak u Novi Sad, govorio o planovima za 2022. godinu, kao i o promeni slike o Srpskoj Atini u očima sveta koja se desila u prethodnih deset godina.

Istraživanje koja sprovodi Turistička organizacija Novi Sad, a koje se tiče stavova i ponašanja stranih i domaćih turista, pokazuje da su glavni motivi dolaska u Novi Sad su kulturno-istorijsko nasleđe, gostoprimstvo, zabava i provod, prirodne atrakcije, kao i gastronomska i enološka ponuda, dok su staro gradsko jezgro i Petrovaradinska tvrđava su lokacije i atrakcije koje ubedljivo najviše zanimaju turiste.

Foto: filminserbia.com

Direktor Turističke organizacije Novi Sad kaže da su, međutim, interesovanja turista  proširena i na okolinu grada, na Sremske Karlovce, Frušku goru, posetu manastira, vinarijama, kao i uživanje u gastronomskim specijalitetima.

-Iz tog razloga, prošle godine realizovali smo dva veoma značajna projekta, a koja ćemo i ove godine koristiti u našim kampanjama i promocijama. Projekat „52 Vikenda u Novom Sadu“ osmišljen je kao odgovor na pandemiju korona virusa, i obuhvata predloge kako provesti vikend u Novom Sadu i njegovoj okolini. U ovom trenutku imamo 64 predloga, dok je naša želja da u narednih godinu dana dođemo do 104 predloga za 52 vikenda. Drugi projekat odnosi se na šest vinskih ruta sa atrakcijama koje možete videti na tim rutama, a koje obuhvataju oko 60 vinarija. Ove godine će akcenat biti na novosadskim vinarima sa kojima ćemo realizovati i niz promocija – kaže Knežević.

Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

On dodaje da je dobra vest i najavljena podrška Grada novosadskim vinarima koji će moći da konkurišu za sredstva u cilju nabavke opreme, ali i opremanja degustacionih sala.

-Na taj način, sistemski ćemo pomoći i podržati naše vinare koji će biti važan deo naše turističke ponude, a u toku je i priprema posebne publikacije.Takođe, izuzetno nas raduju i najavljeni gradski projekti, posebno oni koji se odnose na uređenje Almaškog kraja, Petrovaradinske tvrđave i izgradnju pešačko-biciklističkog mosta sa kojima ćemo dobiti novu dimenziju u razvoju turističke ponude, ističe Knežević.

NOVI SAD KONAČNO PREDSTAVLJEN ONAKO KAKO ZASLUŽUJE

Komentarišući današnju sliku o Novom Sadu u svetu, Knežević kaže da je ne može da se poredi sa onom od pre samo jedne decenije.

-Bilo je potrebno puno vremena i puno rada da promenimo iskrivljenu sliku o nama i predstavimo naš grad, ali i našu zemlju u svetu onako kako to zaslužuju. Stotine promotivnih nastupa i sajmova, brojne kampanje, ali i dovođenje na stotine stranih novinara i turoperatora učinili su da postanemo poželjna destinacija u koju se sada turisti rado ponovo vraćaju, objašnjava Knežević.

Foto: NSEPK / J. Ivanović

On ističe da se su kontinuirane promocije učinile da turizam u Novom Sadu bude prepoznat i kod sugrađana kao važna privredna grana, pa su tako mnogi sugrađani odlučili i da se bave ovim poslom, otvaranjem suvenirnica, smeštajnih kapaciteta, otvaranjem raznovrsne ugostiteljske ponude, a kod mnogih se uz rad TONS-a pojavila želja da postanu i ambasadori svog mesta, i na taj način doprinesu boljoj slici zemlje i grada.

-To jeste bio dug proces, ali za nas, sa sadašnje tačke gledišta, predstavlja ponos na sav uloženi rad, jasan je Knežević.

Kako objašnjava, TONS je svih ovih godina dobijao snažnu podršku Grada, koja je od velikog značaja.

-Verujem da smo je i opravdali svim aktivnostima koje smo sprovodili u cilju promocije Novog Sada kao turističke destinacije koja poziva i prihvata turiste iz čitavog sveta. Siguran sam da će ova podrška biti i još jača jer je Novi Sad grad koji se konstantno razvija i otvorenog srca prihvata sve goste i posetioce, kaže Knežević.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments