Svi detalji o novoj Škodi Oktaviji za 2020. godinu

       
Foto: netcarshow.com

Kada smo vam predstavili novu Oktaviju, krajem prošle godine, istakli smo inovativnost, tržišne prednosti i prve impresije o ovoj lepotici iz Mlade Boleslave. Danas vam pišemo detalje o njenim tehničkim karakteristikama, koje je u međuvremenu objavila fabrika.

Foto: netcarshow.com

Lepa spolja i iznutra

Sad već prepoznatljive, oštre, linije dizajna karakterišu izgled ovog novajlije u gami Škode, a na lepotu automobila dodatno utiču i svetlosne grupe opremljene poslednjom LED tehnologijom. Da je Oktavija otišla korak dalje u kvalitetu i luksuzu i da se približila premijum segmentu vozila, svedoči niz hromiranih detalja na karoseriji kao i pažnja koja je posvećena detaljima. Na zadnjem delu, elegantno, dominiraju slova koja ispisuju ime ovog brenda, duž celog poklopca prtljažnika. U unutrašnjosti dominiraju kvalitetni materijali, poput kože i aluminijuma. Na centralnoj konzoli se nalazi veliki ekran osetljiv na dodir,  visoke rezolucije, veličine od 8.25 do 10 inča, u zavisnosti od nivoa opreme. Brzinomer je pretvoren u virtuelni kokpit koji pruža pregršt informacija,  među kojima su i one sa navigacionog sistema. Ozvučen je “CANTON” sistemom pa će i tonski ugođaj u vozilu biti vrhunski. U vozilu se nalazi i do pet USB-C priključaka preko kojih možete dopuniti vaše pametne uređaje. Po uzoru na višu klasu vozila, tu je i LED ambijentalno osvetljenje sa opcijom promene boje. Volan je dvokraki, multifunkcijski i presvučen kožom, te podseća na onaj iz Mercedesove S klase pod nomenklaturnom oznakom W222.

Foto: netcarshow.com
Foto: netcarshow.com

Motori za sve ukuse

Što se tiče dizelskih agregata tu su 2.0 TDI koji razvijaju 116, 150 i 200ks. Benzinci su dostupni u verzijama 1.0 (110ks), 1.5 (150ks), 2.0 (190ks) pod oznakom TSI. U ponudi su i takozvani “mild hybrid”-i sa 200 i 250ks koji su kombinovani sa 1.4, 1.5 TSI benzincima i starter-generatorom koji omogućuje ekspolozivnost na samom startu. Kao krov ponude tu je i “plug-in hybrid” koji u kombinaciji sa 1.4 TSI motorom razvija 220ks. Da sva ova snaga motora stigne do točkova, zaduženi su šestostepeni manuelni i sedmostepeni automatski, DSG, menjači.

Foto: netcarshow.com

Utisak je pozitivan…

Posle niza generacija ovog popularnog modela opet je Škoda ponudila nešto zanimljivo, elegantno i inovativno. Kombinacija dizajna koji ne eksperimentiše, ali impresionira, sa motorima koji su već dobro provereni, predstavlja pravu meru. Geni koje deli sa grupacijom kojoj pripada su više nego očiti, pa to može garantovati pouzdanost i dobru prodaju ovog modela na svim tržištima.

Autor: Auto Expert / Milan Inđić

 

 

Komentari: