Foto: CNN

Ono što je nepristojno vama, možda kolegi može izgledati sasvim normalno ili obrnuto. Međutim, postoje neka određena pravila što je prihvatljivo raditi na poslu, a što nije.

Ostavljate stvari na tuđem radnom stolu

Iritantna navika koja potajno može da ‘izluđujue’ kolegu koji sjedi blizu tebe je držanje stvari na njegovom ili njenom radnom stolu. Papiri, fascikle, kafa – o kojem god predmetu da se radi pobrinite se da ga ostavite isključivo za svoj radni sto jer u suprotnom se smatra da ulazite u tuđi lični prostor.

Ručate za radnim stolom

Još jedna loša navika je ručanje ispred računara. Miris ribe, poput tunjevine ili kuvanih jaja, sigurno nisu prijatni svima, a osim toga stručnjaci kažu da je jako nezdravo ručati za radnim stolom.

Foto: Mindful Return
Preglasna muzika

Posao je interaktivno mesto gde treba da vlada produktivnost. Postoje ljudi kojima može da pomogne u boljem promišljanju, ali problem je kad previše pojačaju svoju muziku pa to ometa kolege. Glasna muzika drugim kolegama, a posebno onima koji sede blizu tebe distrakcija.

Koristite previše parfema

Neki ljudi preteraju u nanošenju parfema. Oblak parfema mogao bi kolegi ili koleginici kraj koje sedite da izaziva glavobolju. Treba imati na umu da su neki ljudi osetljivi na intenzivne mirise.

Ogovarate svoje saradnike

Ogovaranje drugih kolega je takođe jedna od loših navika koje možete da radite na poslu, posebno kolegi koji sedi blizu vas. Širenje tračeva u radnom okruženju može otežati koncentraciju na posao. Osim toga, niko neće hteti da radi s vama ako loše govorite o nekom drugom iza leđa. Dakle, na ovaj način gubite poverenje i poštovanje kolega što može ozbiljno naštetiti vašim radnim odnosima.

Foto: Inc. Magazine
Konstantno ste negativni

Svakome se dogodi loš dan na poslu- i to je u redu. Međutim, problem nastaje kad je neko konstantno negativan jer tako prenosi lošu energiju na kompletno radno okruženje. Brojna istraživanja pokazuju da se negativni stavovi mogu brzo proširiti, naročito na radnom mestu. To znači da će ljudi hteti da drže podalje od onih koji stvaraju negativnu vibraciju. Uz to, nedavno istraživanje CareerBuildera otkriva da čak 62% poslodavaca kaže da je manje verovatno da će unaprediti zaposlene koji imaju negativan ili pesimističan stav.

Dolazite bolesni na posao

Jedna od najgorih stvari koje možete da uradite kolegi ili koleginici koji sede blizu vas je da dođete bolesni na posao. Doći bolestan na posao neki mogu da protumače kao predanost poslu, ali ovaj potez je sebičan. Bilo da se radi samo o bezazlenom kašlju ili običnoj prehladi, većina ljudi je osetljiva kada je u pitanju bolest, posebno u sezoni praznika. Kada se neko pojavi na poslu bolestan, to je pokazatelj da nema poštovanja prema drugima oko sebe.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments