Foto: Medical News Today

Novija istraživanja su pokazala da zapravo ne postoje naučni dokazi koji podupiru savet da dnevno treba da se unese najmanje osam čaša vode. Ispijanje prekomernih količina vode zapravo može biti opasno jer smanjuje koncentraciju soli u krvi. Pijte dovoljno vode da ostanete hidrirani. Budite oprezni i s vodom iz plastičnih boca jer studije pokazuju da hemikalije iz njih mogu iscuriti u vodu i poremetiti nivo hormona. 

Razgovaranje o problemima

Razgovor o svojim problemima može biti izvrstan način da čujete drugačiju perspektivu i olakšate život. Međutim, studije su pokazale da, nakon određenog trenutka, ponavljanje i razmišljanje o problemima zapravo može biti loše za vaše zdravlje. Prema istraživanjima, ponovno razmatranje i analiziranje istih problema s prijateljima može dovesti do anksioznosti, stresnih poremećaja i depresije. Sledeći put kad se pojavi problem, svakako porazgovarajte o tome s prijateljima, ali pokušajte da se fokusirate na rešavanje problema.

Ispijanje bezalkoholnih koktela

Iako je smanjenje konzumacije alkohola korisno za vaše zdravlje, bezalkoholni proizvodi često su bogati rafinisanim šećerima za koji istraživanja pokazuju da su jednako štetni i stvaraju zavisnost kao i alkohol.

Foto: Time Out

Ranojutarnje vežbanje

Iako je vežbanje sjajno za vaše zdravlje, studije sugerišu da ranije buđenje zbog jutarnjeg treninga možda nije tako dobro za naše zdravlje. Studija koju je sproveo naučnik sa Univerziteta Brunel, pokazala je da zahtevni treninzi u rano jutro mogu ugroziti imuni sistem i povećati rizik od bakterijske i virusne infekcije.

Preterivanje s kremom za sunčanje

Stručnjaci dugi niz godina upozoravaju na opasnosti od raka kože, zbog čega se mnogi skrivaju od sunca. Međutim, iako je važno zaštititi svoju kožu, stručnjaci u novije vreme savetuju da je kratko i često izlaganje suncu dobro za nas, sprečavajući nedostatak vitamina D, koji može dovesti do rahitisa, osteomalacije i depresije. Službeni savet lekara iz Velike Britanije je da svaki dan provedete 10 minuta na podnevnom suncu bez kreme za sunčanje pre nego što se namažete.

Foto: Heart

Uzimanje suplemenata

Iako su vitamini dobri za nas, oslanjanje na dodatke ishrani zapravo može biti loše za naše zdravlje. Neke studije su pokazale da visoke doze vitaminskih suplemenata, uključujući gvožđe, magnezijum i vitamin B6, povećavaju stopu smrtnosti kod starijih žena, dok uzimanje vitamina E može povećati rizik od raka prostate kod muškaraca. Bolji je pristup raznolika ishrana puna voća i povrća, koja će vam dati sve potrebne hranjive materije.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments