Foto: SNP (Srđan Doroški, Vladimir Veličković)

Odjek koji je imala svečana premijera opere “Aida” na Petrovaradinskoj tvrđavi nije se zadržao samo u granicama Srbije. O tom izvođenju se i dalje priča kako u umetničkom, tako i u kreativnom svetu.

– Upravo kampanja Trijumfalni marš: Aida, kao jedina sa Balkana, našla se na listi najboljih radova za nagradu PHNX Award i tako ušla u svetsko finale za najbolju kampanju u oblasti kulture. Ovu nagradu dodeljuje AdForum, platforma koja okuplja kreativce iz celog sveta i na koju se svake godine prijavljuju velike kompanije sa svojim višemilionskim kampanjama – navodi se u saopštenju iz Srpskog narodnog pozorišta.

Pobednici će biti poznati 16. juna.

– Postavljanje grandiozne “Aide” na repertoar SNP-a, doslovno nas je stavilo rame uz rame sa svetskim operskim kućama u sezoni. Ali ona je postigla još nešto – podigla je prag na osnovu kog radimo sledeće produkcije. Svaka sledeća naša predstava sada mora biti minimalno na tom nivou jer je to preduslov da u Novi Sad dolaze zaista svetski solisti i dirigenti pred koje, ponosno, možemo da stavimo naš hor, orkestar i pevače – objašnjava upravnik Srpskog narodnog pozorišta Aleksandar Stankov.

Među 1050 prijavljenih radova iz 52 zemlje, na listu najboljih 225 radova ušla je upravo ova kampanja, koju je Srpsko narodno pozorište uradilo zajedno sa Kućom Čuvarkućom.

– Nismo imali milionski budžet, ali smo imali ideje koje su nepocenjive, sjajanu saradnju celog tima, želju da kampanja uspe i cilj da dovedemo rekordno velik broj ljudi na operu. To nam je bio najvažniji zadatak. Hteli smo da pokažemo da je moguće dovesti na operu mlade ljude, ljude koji vole drugačiju muziku, ljude koji nisu tipična operska publika, ako im se priđe na pravi način – priča Vukašin Tanurdžić, kreativni direktor tima agencije Kuća Čuvarkuća.

Za Srpsko narodno pozorište, ulazak u finale stiže u pravo vreme kao potvrda da su zaokreti u komunikaciji koji su napravljeni poslednjih meseci, koraci na pravom putu.

Foto: SNP (Srđan Doroški, Vladimir Veličković)

– Kada je reklamna kampanja u pitanju, uvek su najbolje one koje u pravoj meri kreiraju očekivanja publike ili kupaca. Ako očekivanja razočaraju, kampanja nije uspešna. Verujem da je baš u tome uspeh kampanje koju smo radili za “Aidu”. Kampanja je bila sjajna, ali je opera bila još bolja, očekivanja koja smo podigli su bila i više nego ispunjena na samom događaju – tvrdi Ivana Miloradov ispred marketinga Srpskog narodnog pozorišta.

Kampanja “Aida – Trijumfalni marš” je do sada osvojila Disrupt nagradu kao najbolja kampanja iz oblasti kulture, a ulazak u finale globalnog takmičenja je prvi međunarodni uspeh ove kampanje. Uz kampanju “Aida – Trijumfalni marš”, rame uz rame se za PHNX nagradu bore kampanje iz Japana, Kanade, Indije, Brazila, Meksika, Rumunije, Italije i drugih zemalja sveta.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments