Foto: Times of India

-Tokom menstruacije naše telo je u stanju prirodne detoksikacije – zbog toga je važno da hrana koju jedemo nežno podupire taj proces fizičkog i energetskog oslobađanja- objašnjava na svom Instagram profilu Malia Eli, ajurvedska praktičarka i abdominalna terapeutkinja.

U nastavku donosimo vam njene savete o tome koja je hrana najbolja za vas tokom menstrualnih faza i zašto.

-Vaše telo se prirodno čisti tokom ove faze. Zato je važno da ga hranite hranjivom, ali i lako probavljivom hranom. Najbolja je kuvana hrana, jer je u to vreme probava najsporija. Poželjne su supe i variva- ističe ova terapeutkinja.

Hrana bogata mineralima i vitaminima

„Služi tome kako biste obnovili gubitak energije i smanjili nadutost i grčeve“

  • Alge
  • Morska trava
  • Kopriva
  • Sezam
  • Semenke suncokreta
Foto: Taste of Home

Hrana bogata gvožđem

„Važna je za obnavljanje tela i pomaže kod umora nakon gubitka krvi“

  • Supa od kostiju
  • Spanać
  • Crveno meso
  • Plave i crne bobice
Foto: Health Magazine

Začini

„I za kraj dodajte začine koji pomažu u pokretanju probave, ali takođe mogu pomoći kod nadutosti i grčeva.“

  • Đumbir
  • Crni biber
  • Kurkuma
  • Kim
  • Korijandar

nsuzivo.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments