Foto: netcarshow.com

Dugo smo gledali različite rendere i dizajnerska rešenja, a sada je zvanično tu. Predstavljamo vam novi Volkswagen Golf 8.

Dizajn

Na prvi pogled mišljenja publike su podeljena, ali su se posle nekoliko dana utisci slegli, a ukupan rezultat ostao pozitivan. Pomalo smeo dizajn na prednjoj masci i zakošena svetlosna grupa, dali su mu agresivniji izgled ali i sveukupnu ozbiljniju pojavu. Zadnji deo automobila je ostao prepoznatljivo konzervativan, ali i privlačan naročito kada ga krasi svetlosna grupa u LED tehnologiji. Ispod samog bedža Volksawagen-a pozicioniran je i dominantan natpis “GOLF”, koji jasno stavlja do znanja da se vozite iza najpopularnijeg modela ovog proizvođača.

Foto: netcarshow.com

Enterijer

U kokpitu dominiraju 2 velika ekrana visoke rezolucije, od kojih je multimedijalni 10.25 inča, dok digitalni kokpit ima dijagonalu od 8.25 inča. Višak prekidača na centralnoj konzoli zamenjen je “tač” tehnologijom pa je dizajn cele kabine očekivano minimalistički.

Foto: netcarshow.com
Foto: netcarshow.com

U ponudi se nalaze benzinci: 1.0 TSI (90 KS i 110 KS), 1.5 TSI (130 KS i 150 KS), dok dizel ponudu čini samo jedan agregat i to 2.0 TDI (115 KS i 150 KS). Kao opcija dostupan je obožavani DSG automatski menjač, a najsnažnije verzije mogu biti opremljene i pogonom na svim točkovima tzv. “4motion”.

Posebno zanimljiva novina je laki hibrid koji će pored benzinskog agregata biti potpomognut starter-generatorom koji radi pod naponom od 48 volti. Imaće oznaku eTSI i biće dostupan u veriziji od 130 i 150 KS.

Najveću pažnju javnosti privukao je model sa oznakom GTE koji pored 1.4 TSI motora poseduje i elektro-motor. Baterije su kapaciteta 13 kWh, pa će do 60 km/h ovaj model biti pogonjen samo na električnu energiju.

Foto: netcarshow.com

Autor: Auto Expert

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments