Претрага
Претрага
Close this search box.

TURISTIČKA PONUDA U SELIMA SRBIJE VELIKI POTENCIJAL PRIVREDE : Radionica u Tiganjici okupila sve relevantne učesnike u razvoju i promociji ruralnog turizma

Foto: screenshot/mirođija.rs

“Seoski turizam: autentičan spoj prirode i tradicije”, radionica koju su organizovali Udruženje Amikus i European Communication Center, okupila je juče u Etno selu Tiganjica kod Zrenjanina sve relevantne učesnike u procesu razvoja, unapređenja i promocije ruralnog turizma Srbije.

Ovaj događaj, deo istoimenog projekta podržanog od Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, ima za cilj da se turistička ponuda iz oblasti seoskog turizma Srbije predstavi kao atraktivna za domaće i strane turiste.

Foto: mirođija.rs

Radionica u Tiganjici okupila je predstavnike Turističke organizacije Srbjie, Turističke organizacije Vojvodine, Turističke organizacije Zrenjanina, Etno sela Azbuka, Etno sela Babina reka, Etno sela Tiganjica, turističke agencije Dream Land Travel, predstavnike influencer marketing agencije United Influencers, kao i portala opanak.rs i mirodjija.rs.

Vesna Zlatić, pomoćnica direktorke TOS istakla je da je broj turista u našoj zemlji u tekućoj godini značajno porastao, kao i da je za predstavnike ruralnog turizma veoma značajna dobra informisanost i pravovremena edukacija, te da TOS pruža podršku i promociji i edukovanju reprezentima turizma iz seoskih područja.

Okupljeni su se saglasili da je značaj razvoja turizma u seoskim područjima višestruk- od zadržavanja mladih na selu, smanjenja nezaposlenosti do razvoja i promocije celokupnih područja kojima pojedinačni objekti pripadaju.

Foto: mirođija.rs

Direktor Turističke organizacije Zrenjanin Zoran Ljubotina naglasio je da je ova organizacija ponosna na turističku seosku ponudu svog grada te da intenzivno, zajedno sa predstavnicima sela i domaćinstava, a posle i sa turističkim agencijama, radi na promociji svakog pojedinačnog događaja, festivala , objekta. On je posebno istakao niz autentičnih, jedinstvenih lokalnih ponuda za turiste, poput mogućnosti da se učestvuje u izvornom, po svim starim običajima, svinjokolju-celom procesu do dobijanja krajnjih mesnih proizvoda.

Ekspanzja popularnosti seoskog turizma u vreme i posle pandemije, oporavak turizma posle restriktivnih mera, izazovi i preprreke na kje se nailazi u redovnom poslovanju teme su o kojima su govorili predstavnici etno sela.

Direktorka Etno sela Azbuka Kristina Rovčanin istakla je značaj svakodnevnog unapređenja i proširenja ponude i sadržaja koji se nudi posetiocima i gostima, kao i zadovoljstvo što je ovaj relativno mlad objekat kod Loznice veoma brzo našao svoj put ka turistima iz Srbije i BiH. Ona je istakla da se posebna važnost u ovom selu pridaje i gastronomskim užicima, te da je njihova ponuda obogaćena isključivo domaći,  po starim običajima i receptima spremljenim, specijalitetima.

Direktor Etno sela Babina reka Slaviša Živanović posebno je naglasio značaj razmene ideja, iskustava i komunikacije među predstavnicima seoskog turizma, te da su okupljanja ovog tipa korisna za sve učesnike u procesu unapređenja i roširenja seoske turističke ponude Srbije.

O važnosti držanja koraka sa tredovima u komunikaciji i infrmacionim tehnologijama govorii su suvlasnik turističke agencije Dream Land Travel Darko Asanović i Marko Nisić iz agencije United Influencers.

Asanović je istakao da je njihova turistička agencija više nego zainteresovana za saradnju sa etno selima i drugim predstavnicima ruralnog turizma te da rado odgovaraju na upite i potražnju turista u ovoj oblasti, ali i naglasio neophodnost blagovremene i ažurne razmene informacija o cenama, detaljima i karakteristikama smeštaja na svim platformama koje zajedno koriste i ponuđači usluga i agencije i krajnji korisnici-a sve u cilju što bolje komunikacije i saradnje.

Foto: mirođija.rs

Da je značaj angažovanja influensera, pažljivo odabranih,  u svrhe promocije pojedinačnih objekata ali i celih područja pride istakao je Nisić, ali  saglasile su se i predstavnice Turističke organizacije Vojvodine Jovana Kojić i Jelena Perošević, koje su navele niz uspešnih kampanja koje je TOV sprovela sa influenserima.

TOS, takođe već duže vreme angažuje influensere za razlčite kampenje i , kako je istakla Vesna Zlatić, efekti i rezultati su zadovoljavajući.

Svi prisutni sagasili su se da se tržišni trendovi kreću u korist seoskog turizma, ali i da samo uz svesrdno  angažovanje svakog od učesnika u ovom procesu i zajedničko delovanje tamo gde je potrebno, ruralni turizam može biti održiv, nezavisan i stati rame uz rame sa seoskom turističkom ponudom Evrope.

Projekat “Seoski turizam: autentičan spoj prirode i tradicije” do kraja godine biće nastavljen kroz seriju tekstova o seoskoj turističkoj ponudi i pojednačnim destinacijama na portalima opanak.rs i mirodjija.rs

mirođija.rs/nsuzivo.rs

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti