Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

Gradonačelnik Novog Sada govorio je o JGSP “Novi Sad” na današnjoj Skupštini. 

-Ne postoji knjiga sa zadacima i rešenjima. GSP je problem ne samo u NS, već i u evropskim gradovima. Od načina prevoza,cene, kvaliteta, pokrivenosti grada. Ne dajem sebi za poravo da znam najbolje, iako već 10 godina radim ovaj posao. Ja lično nisam za javno-privatna partnerstva. Istina je da je ovo neodrživa cena karte. Ali imamo dve varijante, manja cena karte i veća subvencija, ili manje subvencije i veće cene karata. Možemo da otkažemo prevoz u tri opštine. Ali, onda bi rekli da ljudi iz Temerina i Beočina ne mogu na posao. Ne vidim uopšte prostora da ćemo smanjiti subvencije- rekao je Vučević.

On je istakao da će vozači u JGSP imati veće plate, oko 100.000 dinara.

-Nekada su imali 50 hiljada, 60 hiljada platu. Naručili smo 10 električnih autobusa, ali niko ne zna šta će biti sa strujom. Za GSP dajemo 450 miliona. I to je malo. Njima će troškovi biti veći. Mi smo spustili kartu za đake na 5.000 godišnje. Ali sve manje se ljudi vozi gradskim prevozom, svi sada koriste sopstveni prevoz i linijski- naveo je gradonačelnik.

Od 2012. godine u Novom Sadu ima više od 58.000 motornih vozila, reči su Vučevića.

– Neću da budem pesimista. Mi bismo voleli da vidimo tramvaje, ali to je pitanje struke. Borićemo se za GSP, neće biti lako. Uvek okolnostima je vrlo teško dati odgovor na jednačinu koja se JSGP- rekao je gradonačelnik.

nsuzivo.rs

1 Comment
najstariji
najnoviji najviše glasova
Inline Feedbacks
View all comments
SNS Uzivo
27/06/2022 21:09

Ne dajete vi nego mi, i to je novac koji se stecen upravo od prevoza putnika, objedinjene naplate komunalnih usluga, parkiranja…