Претрага
Претрага
Close this search box.

Dobre vesti za novosadske bicikliste

Uvažavajući sugestije “Novosadske biciklističke inicijative”, Grad Novi Sad je uložio sredstva za uklanjanje nedostataka na postojećim biciklističkim stazama, kao što su visoki ivičnjaci na prelazima preko kolovoza, oštećenja u vidu rupa, raskopanih površina, ulegnuća i izbočina na asfaltu.

Imajući potpuno razumevanje za probleme sa kojima se suočava oko 30 hiljada Novosađana koji bicikl koriste kao osnovno prevozno sredstvo, Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije započela je obnovu postojećih biciklističkih staza. Trenutno se rekonstruišu biciklističke staze na raskrsnici Bulevara oslobođenja i Ulice kralja Petra, a nakon toga biće popravljene i druge kritične deonice na Bulevaru oslobođenja, u Ulici Narodnog fronta i na još nekoliko lokacija u gradu gde postoje oštećenja koja biciklistima ometaju udobnu i bezbednu vožnju.

Кako bi saobraćajnu infrastrukturu učinila što bezbednijom i funkcionalnijom, Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije, osim popravke staza, uložila je znatna sredstva i u proširenje mreže biciklističkog saobraćaja, koja se u Novom Sadu trenutno rasprostire u dužini od preko 90 km. U skladu sa planskom dokumentacijom, u prethodnih nekoliko godina izgrađene su nove biciklističke staze na Bulevaru Evrope, Sentandrejskom putu, Bulevaru Jovana Dučića, Bulevaru despota Stefana, Ulici Bate Brkića i 1300 kaplara. Osim u gradskim četvrtima, izgrađeno je i 2 km biciklističke staze na Temerinskom putu, 1,3 km u Ulici Nova 1 u Veterniku, kao i 6,2 km biciklističke staze Novi Sad – Begeč.

Sa unapređenjem biciklističke infrastrukture nastavlja i u narednom periodu, a u tu svrhu već je pripremljena projektna dokumentacija za rekonstrukciju 7 km biciklističke staze na Futoškom putu, za izgradnju pešačko-biciklističke staze duž Bukovačkog puta i za izgradnju 19,83 km biciklističke staze Novi Sad – Rumenka – Irmovo – Кisač – Čenej. Osim toga, u toku je izrada projekta biciklističke staze na Bulevaru Mihajla Pupina.

Uređenjem postojećih i izgradnjom novih biciklističkih staza promoviše se ideja o zdravom načinu života, ujedno značajno doprinosi i zaštiti životne sredine, a Grad Novi Sad će uvek imati sluha za potrebe i inicijative novosadskih biciklista.

Autor: nsuzivo.rs

Tagovi:

11 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Bot327
29.05.2020 10:16

biciklisti da guraju bicikli preko pesackog

Gost
Bot328
30.05.2020 12:25
Odgovori  Bot327

A, pesaci da ne idu na stazu biciklisticku, kao ni mame da ne guraju decja kolica na stazi biciklistickoj

Gost
Biciklista
01.06.2020 19:48
Odgovori  Bot327

Zašto? Ne smeju da izleću tamo gde nema semafora ali ako idu pristojinm brzinama zašto bi morali da guraju. Da li kola idu u leru preko raskrsnice?

Gost
Siniša
29.05.2020 11:16

Bilo bi dobro odraditi i stazu duz partizanske ulice, sve rupa do rupe…

Gost
Dragana
29.05.2020 13:24

Bravo, konacno, svaka cast da se neko setio, Futoski put pod hitno sredjivati, ta staza nije humana.

Gost
Ljiljana
29.05.2020 14:08

Kako preći most Slobode biciklom?

Gost
Dragica
29.05.2020 19:37

Petrovaradin nema 🙁

Gost
Srdjan
29.05.2020 22:32

Samo da pojasnim malo neke detalje ovih rekonstrukcija.Dat je nalog da se u gradu svuda gde postoje biciklisticke staze u zonama raskrsnica na ukrstanju sa kolovozom izbace ivicnjaci ako postoje i ako imaju bilo kakvo nadvisenje,ostace samo oni koji su u ravni sa asfaltom.Takodje se sada prave ove male lepeze i ruse se oni spicevi koji su postojali ali samo oni koji nisu ravni sa asfaltom.Popravljaju se i losi delovi staza koji se ponovo asfaltiraju.Trenutno se rade raskrsnice i zone oko raskrsnica a nalog je dat da se radi po celom gradu gde ima potrebe za rekonstrukcijom.Pravice se i prelazi… Učitaj još »

Gost
Vladica
29.05.2020 23:49

Bilo bi dobro i da se kazne ovi sto parkiraju kombije po Novoj Detelinari tako da bicikl ne moze da prodje svojom trakom vec da prelazi na trotoar

Gost
Bajker
31.05.2020 00:46

A šta ćemo sa biciklistickog stazom preko mosta Slobode, koju je neki arhitekta zaboravio da nacrta na idejnom projektu . Da se vozi bajs , ne da se gura. Onda nam i ne treba bajs ako idemo peske . Znači poenta je da se vozi . A da se ne ide 5 km daljim putem preko mosta Duge gde ima biciklističke staze i magistralom trandzamentom gde opet nema biciklisticke staze i sibaju kamioni, da bi se došlo u recimo Kamenicu sa naprimer Limana . Znaci poenta je preci most bajsom , voziti ga , ne gurati. I skratiti sebi putanju… Učitaj još »

Gost
lord humungus
31.05.2020 23:57

Sredite tjs napravite prvo biciklističku traku ili stazu da ima preko mosta Slobode , ne da se gura km ipo pesackom stazom bajs jer to nije poenta , nego ga voziti a opet ne zaustavnom trakom gde murija jedva čeka da vam naplati kaznu zato što vozite tuda.

Povezane vesti