Претрага
Претрага
Close this search box.

NA MAPI SRBIJE NIČU NOVI KRVNI SUDOVI OD ASFALTA 120 mašina u svakom trenutku na gradilištima, evo koja deonica Fruškogorskog koridora se otvara PRVA (FOTO)

Foto: Printsreec/ pink.tv

Fruškogorski koridor, kao jedan od najvećih infrastrukturnih projekata počeo je prošle godine, a radovi su uveliko vidljivi. Kako je najavljeno, neki će biti gotovi već u septembru čime će funkcionisanje i dolazak do željene lokacije biti mnogo olakšani

Uporedo sa izgradnjom puta Ruma- Šabac, radi se i pravac Šabac- Loznica koji će biti završen do sledeće godine, čime će put između Beograda i Loznice trajati sat vremena.

Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

Bačku, Srem, Mačvu i Podrinje povezuje tri važna pravca

Fruškogorski koridor od Novog Sada do Rume, auto-put Ruma-Šabac, brza saobraćajnica Šabac-Loznica na sve tri trase radi se punom parom. Reč je o deonici dugoj 55 kilometara. Auto-put Ruma-Šabac biće otvoren već u septembru.

Radovi se trenutno izvode na izgradnji nasipa, na dužini od 18 kilometara, na lozničkom delu. Trenutno se izvode i radovi na 13 mostovskih konstrukcija, od ukupnih 20. U proseku je angažovano 200 radnika i tehničkog osoblja, kao i 120 sredstava mehanizacije.

Foto: Printscreen/ pink.tv

Deonica puta Šabac-Loznica

Direktor “Koridori Srbije” Aleksandar Antić, naglasio je za televiziju Pink, da je trenutno u fazi otvaranje trase dužine 12 kilometara na šabačkoj deonici puta.

– U ovom trenutku, radimo zemljane radove na trasi i objekte – istakao je Antić.

Duž ove trase uvelike niče objekat za objektom

– Kada sve bude završeno od Beograda do Šapca, stizaće se za 40 minuta, a do Loznice za sat i 10. Ovaj auto-put i brza saobraćajnica predstavljaće ogromnu razvojnu šansu za čitav ovaj kraj, oni će zaista ubrzati zapadnu Srbiju. Kada završimo novu brzu saobraćajnicu od Loznice do Šapca, stizaće se za 30 minuta – reči su direktora “Koridora”.

Foto: Printscreen/ pink.tv

Srbija trenutno gradi više od 500 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica.

– To jasno šalje jednu sliku da je Srbija snažna sa dobrim javnim finansijama i da sve ono što prestavlja viziju razvoja, koju je i promovisao predsednik Aleksandar Vučić, da se to ostvaruje iz dana u dan – zaključio je Antić.

Foto: TANJUG/DIMITRIJE NIKOLIĆ

Peti most u Novom Sadu za tri godine

Takođe, na Dunavu su u toku radovi na postavljanju privremenog mosta koji će služiti za izgradnju mosta u okviru Fruškogorskog koridora. Predviđanja su da će peti novosadski most biti završen za tri godine.

Radovi trenutno obuhvataju izgradnju severnog i južnog kraka pomoćnog mosta od čelične konstrukcije koji će služiti za izlivanje betonskih stuboda. Radnici izvode se unutar zagata, odnosno čeličnog sanduka, na samom rečnom dnu. Trenutna dubina Dunava na tom mestu je 16 metara. Radnici primenjuju najsavremeniju tehnologiju, a najteži deo mosta je montaža zagata.

Postavljen je pripremni most sa kojeg će se raditi peti novosadski most; foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

Na Fruškogorskom koridoru biće najduži tunel u Srbiji

Most će biti deo Fruškogorskog koridora, brze saobraćajnice Novi Sad-Ruma. Njegovom izgradnjom još jedan cilj će biti ostvaren: rasteretiće se urbanizovane površine i izmesti tranzitni saobraćaj s prostora Nacionalnog parka “Fruška gora”.

Efekti izgradnje koridora ogledaće se i u poboljšanju regionalne pozicije u domenu pristupačnosti, u saobraćajnom rasterećenju urbanih područja (obilaznica oko Novog Sada, Iriga i Rume) i uklanjanju tranzita sa područja Nacionalnog parka „Fruška gora”, izgradnjom tunela Iriški venac.

Foto: nshronika.rs

Višestruki benefiti: Brže putovanje i čistija okolina

Benefiti su višestruki. Projekat će pogodovati očuvanju životne sredine Fruške gore, zagađenje će biti eliminisano, brže će se putovati, a put će biti kvalitetniji i moderniji.

Manja kilometraža i kraći boravak automobila na deonici znači i znatno manju emisiju štetnih gasova. Takođe, bez uzbrdica kroz Nacionalni park vozila će, naročito ona teretna, bez naprezanja savladavati ovu prepreku, što dodatno smanjuje potrošnju, a samim tim i proizvodnju štetnih materija.

Ukupna dužina brze saobraćajnice iznosi 47,7 km, i obuhvata četiri deonice.

Z.T.

 

Tagovi:

3 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Sanjamo
25.04.2023 18:23

Ovo zvuči nadrealno. Za nas koji često koristimo ovu deonici biće kao premija

Gost
Krajisnik
26.04.2023 07:21

Biće gaće, samo kad će. Sve kilavo i sa velikim zakašnjenjem. Biće to za 3 godine plus tri. Koliko kasni Preljina – Požega

Gost
Zix
26.04.2023 14:18

Sve je prelepo u vašem snsvetu.

Povezane vesti