Претрага
Претрага
Close this search box.

Dodatni broj za podnošenje pritužbi za vreme vanrednog stanja

U cilju omogućavanja brže i efikasnije komunikacije građana u vreme vanrednog stanja, Pokrajinski zaštitnik građana – ombudsman od danas uvodi dodatni dežurni telefonski broj za podnošenje pritužbi.

Po odluci Pokrajinske vlade, radno vreme Pokrajinskog zaštitnika građana – ombudsmana je od 8.30 do 15 časova i uskladu sa tim građani mogu podnositi pritužbe kao i do sada, na brojeve telefona 021/487-41-44 i 021/55-77-27, dok se van radnog vremena od 15 do 20 časova pritužbe mogu podnositi na dežurni broj telefona 060/51-59-311, kao i 24 časa dnevno putem elektronske pošte na adresu: office(at)ombudsmanapv.org.

Od 8.30 do 15 časova:

  • Dežurni telefon: 021/487-41-44 i 021/55-77-27

Od 15 do 20 časova:

  • Dežurni telefon: 060/51-59-311

Autor: nsuzivo.rs

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti