Претрага
Претрага
Close this search box.

Korisnici “Toplane” pitanja i reklamacije mogu podneti telefonskim putem

U skladu sa epidemiološkom situacijom i u cilju sprečavanja širenja virusa COVID-19 iz “Toplane” apeluju na korisnike usluga da se za sva pitanja i reklamacije Novosadskoj toplani obraćaju telefonskim ili putem mejla.

Mole se korisnici usluga da lično dolaze u Novosadsku toplanu samo u slučajevima izuzetne hitnosi i važnosti kako bismo neposredne kontakte sveli na najmanju moguću meru, za dobrobit svakog pojedinca i cele zajedenice.

Važno je napomenuti da je poseta Кorisničkom centru moguća uz obavezno korišćenje zaštitnih maski, merenje telesne temperature na ulazu u prostorije, kao i striktno sprovođenje mera fizičke distance i broja korisnika u prostorijama. Vrata Кorisničkog centra za korisnike su otvorena radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 7 do 15 časova, dok je za prijem pošte otvoren šalter Pisarnice Preduzeća, radnim danima od 7 do 15 časova, takođe uz sprovođenje preporučenih mera zaštite.

Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Кorisnici mogu da nam se obrate i putem mejl adrese osj@nstoplana.rs .

Nsuzivo.rs

Tagovi:

1 Komentar
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Novosadjanka
15.11.2020 09:03

Sram vas bilo! Dvanaest meseci plaćamo grejanje, a u stanovima hladno! Sve je podešeno u odnosu na spoljmu temperaturu??? Napolju 7 stepeni, a vi zavrćete grejanje. Na čelu sa Vučevićem vas sve treba smeniti kada niste sposobni da obezbedite grejanje. Gde je novac koji smo dali ranijih meseci za grejanje, kada ga sada smanjujete??? Objavite ovaj komentar.

Povezane vesti