Претрага
Претрага
Close this search box.

Novosađani nezadovoljni uslugama SBB-a

SBB jedan je od navećih provajdera interneta i digitalne televizije na teritoriji Srbije. Ova američka kompanija godinama dominira u pružanju usluga novosadskim domaćinstvima, što ne znači da su naši sugrađani tim uslugama i zadovoljni. Sve veće interesovanje za druge igrače na tržištu, pokrenulo je lavinu komentara SBB-ovih trenutnih i nekadašnjih korisnika.

Brzina protoka zagarantovana samo na kablu

Paketi interneta i njihove cene variraju od brzine protoka. Najskuplji od njih reklamira protok od 1 gigabit po sekundi, a zajedno sa EON uređajem, ova usluga mesečno košta skoro 10.000 dinara. Ono što mnogi korisnici ne znaju, jeste činjenica da je minimalna brzina protoka zagarantovana samo ukoliko ste na internet povezani LAN kablom. Ukoliko internet vezu uspostavljate bežičnim putem, što većina korisnika i čini, garancije o brzini protoka ne postoje. Kablovska veza između modema i računara često se koristi u firmama, kojima je internet jedan od osnovnih alata za realizaciju posla. Ali u domaćinstvima apsolutno dominira WiFi. Iz tog razloga mnogi privatni korisnici smatraju se izigranim, jer je očekivano da se garancija minimalniog protoka odnosi na bežičnu vezu.

Česti prekidi internet veze zbog pogrešnog početnog podešavanja

Još jedna od popularnih zamerki korisnika internet usluga kompanije SBB, jesu česti prekidi u konekciji izazvani pogrešnim inicijalnim podešavanjima mreže. Neiskustvo ili nemar terenskih radnika koji su zaduženi za instalaciju uređaja u domaćinstvo korisnika, neretko stvaraju novi niz problema. Pogrešna podešavanja kojim mreža nije razdvojena na sporiju i bržu (5G) redovan su uzrok čestog pucanja veze, a problem bude rešen tek kada se korisnik obrati tehničkoj službi koja problem može da otkloni bez izlaska na teren.

EON nije toliko pametan kako ga reklamiraju

EON uređaj reklamira se kao android boks, koji će svaki običan televizor pretvoriti u “pametan”. Jedna od korisnih opcija jete emitovanje sadržaja sa Jutuba, HBO GO platforme i mnogih drugih. Međutim, iz SBB-a vam neće reći da je svaki pokušaj korišćenja Netflix-a osuđen na neuspeh. Iz razloga poznatih SBB-u, Netflix aplikacija nije dostupna za instalaciju na Eon uređaj. Takođe, onemogućeno je povezivane telefona i EON-a kroz Netflix aplikaciju na telefonu, dok ovaj isti vid komunikacije odlično funkcioniše unutar drugih aplikacija.

U kontaktu sa oslobljem kol centra saznali smo da SBB nema licencu od kompanije Netflix, što je potpuno apsurdan odgovor koji verovatno prolazi kod određenog broja ljudi. Naime, nikakva vrsta licence nije potreba da bi se sadržaj sa telefona reprodukovao na televizoru, a posredstvom EON uređaja. Dodatnju sumnju budi činjenica da je upravo Netflix najveći konkurent platforni HBO GO, ali i EON platformi za striming. Da li će i kada SBB rešiti ovaj problem, za sada ostaje nepoznanica. A mi vam savetujemo da svoj Netflix sadržaj putem EON-a emitujete na televizoru tako što ćete Netflix pokrenuti na računaru koristeći Google Chrome. Vezu sa EON-om pokrenićete u okviru Google Chrome-a, a ne direktno sa sajta Netflix-a.

Bindžovali seriju a dobili smetnje

Kada je sa prikazivanjem počela druga sezona serije Senke nad Balkanom, SBB je svojim korisnicima ponudio bindžovanje svih novih epizoda. Umesto da dobiju plaćeni sadržaj, korisnici su trenirali strpljenje uz stalne prekide radi učitavanja, kao i nesinhronizovane slike i tona. SBB je problem naposletku rešio, nakon niza žalbi od strane nezadovoljnih pretplatnika.

Platiš bindžovanje pa čekaš na odobrenje

Cela ideja sadržaja “On demand” jeste mogućnost da gledate šta želite, kada želite. Mnogi od nas nemaju vremena da čekaju na svoju omiljenu seriju ili film. Zato je bindžovanje sve popularniji vid usluge, koji naravno nije besplatan. Nakon što potvrdite da ste saglasni sa cenom, koja ponekad iznosi i hiljadu dinara, umesto da korisnik odmah pristupi plaćenom sadržaju, potrebno je da prođe period odobravanja, koji prema informacijama koje smo dobili od agenta podrške, zna da traje i do dva sata, što je u direktnoj suprotnosti sa konceptom ove usluge.

B. Jovović

Tagovi:

80 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Niko
10.02.2021 18:52

Nisu samo SBB nego i Mts-om

Gost
Dare
10.02.2021 19:02

Meni je ekstra sbb. Imao sam i mts i sbb, bolji sbb 10 puta

Gost
Nina
10.02.2021 19:07

Nista od navedenog nije tacno.S e je deo rezimske kampanje,a jasno je i zasto.Mnogi su nezadovoljni MTSom.Pustite mi komentar.I dosta vise ove hajke na SBB.

Gost
Milan
10.02.2021 19:15

Једва чекам текст о Мтс-у и новом Ирису који не ради уопште – полу завршен производ пуштен крајњим корисницима

Gost
Mica
11.02.2021 15:40
Odgovori  Milan

Hvalice se sami,ne brinite

Gost
Mitar KG
11.02.2021 22:35
Odgovori  Milan

Ja sam za Amere,samo da nije domaće i da ne uzimaju ovi naši lopovi…

Gost
Drveni internet
10.02.2021 19:16

Najgori internet provajder u univerzumu 🙂

Gost
Mica
11.02.2021 15:39

Jel?!

Gost
Komšija
10.02.2021 19:25

Zamerke su većinom ispravne, ali je SBB kao provajder nama Novosadjanima još uvek vrhunski provajder koji se izuzetno ističe brigom o zahtevima nas običnih korisnika i mogu reći da su meni kao pojedincu uvek izašli u susret u rekordnom roku pogotovo za bilo koju tehničku pomoć.

Gost
tttt
10.02.2021 19:26

Cest prekid interneta i televizije neresiv zvanjem korisnickog centra. Raskinut ugovor nakon dugogodisnje saradnje. Zadovoljni Telekomom za sad 🙂

Gost
Јована
11.02.2021 23:28
Odgovori  tttt

Ево теби један сендвич.

Gost
Antuncupak
12.02.2021 13:07
Odgovori  Јована

А теби два.

Gost
Filip
10.02.2021 19:49

Dugo težu glupost pročitao nisam. Imam šugavi mts i više molim Boga za istek ugovora sa njima nego za svoje zdravlje.

Gost
Antuncupak
12.02.2021 13:09
Odgovori  Filip

А шта ће ти шугави С.Б.Б.

Gost
Mirko
10.02.2021 19:52

Ja ih mjenjam čim mi istekne ugovor, svaka dva sata nešto se ažurira.

Gost
Jovo
11.02.2021 15:07
Odgovori  Mirko

Idi umi se

Gost
Dragisa Jankovic
12.02.2021 13:46
Odgovori  Mirko

Pa tebi Vucic svaki dan tuca u mozak pa ti lepo.

Gost
L0RY
10.02.2021 19:54

MTS-ov IPTV je isto loš. Odnosno, sad je to Iris tv – totalna kršina od televizije.

Gost
Сбб
10.02.2021 20:21

Смеће.

Gost
Illa
10.02.2021 20:26

Pocela prljava kampanja.

Gost
Borko
10.02.2021 20:33

Klasicni prevaranti.

Gost
Pele
10.02.2021 20:37

Jel ovo placena reklama?

Gost
Danile
10.02.2021 20:42

Jasno je da je ovo tekst koji je naručila konkurencija, jasno koliko i to da nećete objaviti ovaj komentar.

Gost
Nada
10.02.2021 20:43

Katastrofa su, cim mi istekne ugovor sa njima prelazim na drugo.

Gost
Mica
11.02.2021 15:37
Odgovori  Nada

Jer to zbog politike?!

Gost
Hztcfgh
10.02.2021 20:45

Srednje žalosno!

Gost
Mister No
10.02.2021 20:51

A ja sam baš prezadovoljan

Gost
Novosadjanin
10.02.2021 21:08

A telekom je bolji i njihov iris i njihov WF je brzi nerazumem. I telekom negarantuje ni Za brzinu na kablu nego u centrali. Telekom je za izbegavanje… SBB pomozi boze naspram ostalih.

Gost
Stefan Maksimovic
10.02.2021 21:12

Brateee tek sto platim racun vec mi sledeci dan stize novi,neverovatno,trazite kes u napred i ako ga nema iskljucujete odmah,al nema veze,ne zalim za 7636 meeecno,nego ne kapiram poentu,zasto nema povlastica za ljude kojii su 15god.kod vas??

Gost
Željko
11.02.2021 19:06

Istina. To je diskriminacija svih lojalnih korisnika usluga.

Gost
Dušan
10.02.2021 21:24

Korisnik SBB-a sam preko 15 godina i prezadovoljan sam uslugom.
Bio je samo jednom problem jer je neko od komšija na svoju ruku nešto radio pa je napravio problem celoj zgradi.
Bilo je i malo problema sa fiksnim telefonima kad su počel prebacivanja.
Naravno da postoji delova grada gde ima problema i to bi trebalo rešiti…

Gost
Marko
10.02.2021 21:39

Ma kakav sbb, teska glupost.

Gost
Ljubica
10.02.2021 21:49

Klasicna antikampanja… Ja sam sbb korisnik i istina je da je bilo prekida interneta jedno vreme ali naspram svih ostalih je daleko,daleko.

Gost
Antuncupak
12.02.2021 13:12
Odgovori  Ljubica

Како знаш када ниси користила остале?

Gost
Jovan
10.02.2021 21:54

Prezadovoljan sam uslugama SBB-a već godinama, pre toga sam imao mts tada i nikad više, sve ovo što ste napisali je deset puta gore u mts-u.

Gost
JajaJahahahhH
10.02.2021 21:55

Gluposti

Gost
Jaguar
10.02.2021 21:57

Da, trebali bi da postanemo korisnici nekog drugog provajdera, možda onog koji je i naredio ovaj članak?

Gost
Grdggfghgg
10.02.2021 22:37

Naplaćuju ogromne cene a svaki drugi dan nema interneta kao neki kvar kakav kvar više nije mi jasno stvarno pa da li je u redu a redovno plaćam sve

Gost
cvijet
10.02.2021 23:19

Ja prezadovoljan, u 4 godine imao sam samo jedan prekid interneta, sve ostalo full. Skroz okej prica SBB

Gost
Brat
10.02.2021 23:29

Koliko god da je Soroševska firma,daleko je kvalitetnija od super nove i ostalih konkurenata.Nije sjajno,ali je ipak najbolje što se nudi.

Gost
Garishon
11.02.2021 01:34

Ja sam sa telekoma presao na sbb i imam samo reci hvale, najvise za sportske kanale.

Gost
Katarina
11.02.2021 02:14

Potpuno zadovoljna uslugom SBB-a. Ništa nije tačno a pogotovo ne cena. Bindžujem N1 😛

Gost
Dragan
11.02.2021 08:47

Bio sam u SBBu i MTSu katastrofa,sad sam presao na ORION i pre pre prezadovoljan sam.Najkvalitetnije i najvise se dobije od svih,a platis ubedljivo najmanje.Sta vise reci.

Gost
Igor
11.02.2021 08:50

Ne možete im ništa. Digitala im je broj 1, pa nekoliko svetlosnih godina pa konkurencija.

Gost
Pedja
11.02.2021 09:11

SBB ubedljivo najbolji. Ostali im nisu ni do kolena a naročito oni amateri iz Telekoma.

Gost
Sbb
11.02.2021 09:31

U stanu imam sbb placam i televiziju posto, nemaju samo net paket televizor nisam gledao ni pre a ni nemam telvizor u stanu. Wifi je bio podesen na 2.4ghz i sa tim podesavanjima od maksimalne brzine dobijate svega 20%, podesio sam 5ghz ali svaki dan se desi da pukne wifi po nekoliko puta.

Gost
neko
11.02.2021 19:14
Odgovori  Sbb

pa podesis uredjaj kako treba, nije fora samo promeniti ime mreze i staviti sifru…. 😉

Gost
Zoran
11.02.2021 09:48

Sbb je odlican. Google play store ne daje mogucnost netfliksa ali zato drugi programi kao Aptoide podrzavaju netfliks.

Gost
CobiNS
11.02.2021 10:09

Kakvadrzava,takav i odnos prema potrosacima…..to je sve usko povezano i tako je u svim relacijama!?Svi koji pruzaju neke usluge,jako dobro znaju,da jerajaovde kao konji na livadi,pa se tako i odnose…..!!

Gost
Antuncupak
12.02.2021 13:15
Odgovori  CobiNS

Иди ти у Луксембург.

Gost
cane corso
11.02.2021 10:09

Bili smo prinuđeni na SBB jer nisu tada imali konkurenciju nisu nam dali nikakvu povoljnost internet je jednom nedeljno nestajao non stop zvanje majstori dođu pipnu i odu kažu sad je sve ok kao da sam retard i nisam video da ništa nije uradio. Kablovske nekad nije bilo po ceo dan zovi čekaj na telefonu i nikom ništa . Kada nam je istekao ugovor i kada je prošla Super Nova zvali smo i ponudili su nam 12 meseci besplatno onda smo okrenuli SBB i pitali šta nam nude oni jer smo dobili bolju ponudu oni su nam rekli da nam… Učitaj još »

Gost
Gojko
11.02.2021 10:23

U maju mi ističe ugovor i da ih oči moje više ne vide.Pretplatnik sam bio preko 10 god.Prekidam sa njima trajno.

Gost
Kaja
11.02.2021 16:40
Odgovori  Gojko

Putuj igumane

Gost
Dendza
11.02.2021 11:04

Kk napljuvaste a mi majstori se izlomimo pentramo po krovovima,kiši snegu blatu da obezbedimo sve i u najkracem roku idemo da resavamo probleme.ja rmbam za njih i stvarno se i kolege moje i ja trudimo.cena ko cena svuda isto ali svuda ima problema.ee sta nam politika radi to je cudo.

Gost
SBB - The best
11.02.2021 11:22

Najbolji je SBB u Srbiji trenutno. Ovi amateri iz MTSa nisu im ni do kolena. Cista prljava rezimska kampanja. I nemojte biti rezimski portal i objavite komentar.

Gost
Antuncupak
12.02.2021 13:16
Odgovori  SBB - The best

И ти можеш у Луксембург.

Gost
Ivan NS
13.02.2021 06:38
Odgovori  Antuncupak

A ti u svinjac.

Gost
Tanja
11.02.2021 12:37

Dragi moji sugrađani, očito da ne znamo iskazati mišljenje o bilo čemu, a da u to ne umesamo politiku.
Znači nije bitno koliko smo zadovoljni SBB-om, MTS-om ili bilo kojim drugim provajderom, a da u sve to ne ubacimo priče o politici.
Ljudi manite se toga, pitanje je jednostavno “Da li ste zadovoljni uslugama SBB”?

Gost
Јована
11.02.2021 23:34
Odgovori  Tanja

Да, али то питање нико ником никад није поставио.

Gost
Uranija
11.02.2021 13:29

I nisu nesto al bar imamo N1 i Novu S

Gost
Ljupka
11.02.2021 13:42

zadovoljna sam.izuzetno uslugama ovog operatera..Ima velik izbor programa svih vrsta od zabavnih do ozbiljnih emusija i dosta stranih programa..

Gost
Pavle
11.02.2021 18:36

Sve je bolje od MTS.

Gost
No Mercy
11.02.2021 19:46

Sbb je super,pionir u mnogim stvarima..

Gost
Antuncupak
12.02.2021 13:19
Odgovori  No Mercy

Пионири малени ми смо војска права……

Gost
Sava
11.02.2021 19:48

95% ljudi je zadovoljno sa bilo kojim provajderom, bitna je cena i dodatne pogodnosti pa ko se gde nađe. Stvarno ne mogu da verujem da ljudi biraju provajdere po političkoj opredeljenosti. Svako kome je internet bitan za posao radi preko kabla, stvarno je smešno očekivati da wifi besprekorno radi kad sve bežično ima svoja ograničenja dometa, a samo internet treba da radi.

Gost
Danijel
11.02.2021 19:53

Krš internet

Gost
Joke
11.02.2021 20:08

Navedene zamerke su ok. Alo definitivno je da nema boljeg provajdera od sbb-a na ponudi. U tome jeste problem konkurent poput mts-a je smesan.Trebalo bi da bude na trzistu provajdera sa boljom ponudom ovako mozemo samo da iznosimo zamerke na rad sbb. Jel neki bolji izbor trenutno ne postoji. To je tuzno u celoj prici, nema boljeg izbora.

Gost
Petar
11.02.2021 20:17

Ja sam pobegao od MTS-a, u poređenju sa njima SBB je raketa

Gost
Antuncupak
12.02.2021 13:20
Odgovori  Petar

Пали ракетом право у Луксембург.

Gost
Da da
13.02.2021 06:38
Odgovori  Antuncupak

Ajde bre sjaši, radi nešto kada si na poslu nemoj ceo dan lupati iste komentare na sve komentare koji ti nisu po volji

Gost
Ivan NS
13.02.2021 06:41
Odgovori  Antuncupak

Ti u svinjac!

Povezane vesti