Претрага
Претрага
Close this search box.

Od Novog Sada do Beograda 15 novih i rekonstruisanih železničkih stanica

Spajanjem železničkog koloseka na deonici Stara Pazova – Novi Sad na vijaduktu u plavnom delu Dunava, svečano je obeležen završetak građevinskih radova na toj deonici.
Nenad Stanisavljević iz „Infrastrukture železnice Srbije“ rekao je za RTS da se uz trasu brze pruge istovremeno uređuju i sve železničke stanice na toj deonici.

– Osim brzih vozova i kvalitetne železničke usluge, putnici dobiju i mnogo kvalitetniji ambijent za putovanje, što se postiže uređenjem stanica. Znamo da su u svim gradovima železničke stanice, posebno u manjim mestima, ukras tih mesta. Na ovaj način doprinećemo da se promeni potpuno okruženje mesta železnica, duž pruge od Beograda do Novog Sada, a kasnije do Subotice. Biće praktično urađene sve železničke stanice – ističe Stanisavljević.

Dodao je i da će na deonici od Beograda do Novog Sada biti ukupno 15 novih i rekonstruisanih stanica.

– Od toga se stanice Zemun i Batajnica grade kao novi objekti.Od Stare Pazove do Novog Sada imaćemo još dve nove stanice koje se potpuno grade – Sremski Karlovci i Beška – napomenuo je Stanisavljević.

Stanisavljević kaže i da je na prvoj deonici od Beograda do Stare Pazove, koju rade kineske železnice i kineski partneri, stepen trenutne završenosti od 75 do 90 odsto, kao i da ceo projekat, u građevinskom smislu, treba da bude završen do kraja godine.

nsuzivo.rs

Tagovi:

2 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
zivan
30.08.2021 20:16

neverovatne lazi , kroz SR.kalovce nije prosao vagon a ne voz , lazi , obmane i prevare
 

Gost
Vinko
01.09.2021 17:35

I treba,stanica Beska je potpuno unistena,razvaljena.Puna fekalija,i drugog otpada.Sve moguce bolestine stoje!!!

Povezane vesti