U Novom Sadu danas, 23. septembra, zvanično je počela grejna sezona, saopštilo je Javno komunalno preduzeće “Novosadska toplana”.

Tokom grejne sezone, korisnici mogu podneti reklamacije Odseku za odnose s potrošačima na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode pozivanjem broja 0800 100 021svakog dana od 6 do 22 časa.

Korisnici takođe mogu da putem SMS poruke prijave reklamaciju na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode na brojeve telefona 064 81 81 580 i 064 81 81 581 svakog dana od 6 do 22 časa.

U SMS poruci je potrebno navesti ime i prezime, tačnu adresu, sprat i broj stana na koji se reklamacija odnosi, kao i kratak opis reklamacije, a sve u cilju što efikasnijeg rešavanja prijavljenog problema.Navedeni brojevi telefona služe isključivo za prijavu reklamacija putem SMS poruke i apeluju na korisnike usluga da pomenute brojeve ne koriste u druge svrhe.

Na početku grejne sezone, korisnici treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija, te da se u slučaju curenja na istim obrate Novosadskoj toplani na broj telefona 4881-105, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave, navode iz Toplane.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments