Pored starog gradskog jezgra i kulturnih sadržaja „srpska Atina“ posetioce privlači i svojom okolinom.

Kampanja pod nazivom “52 vikenda u Novom Sadu”, realizuje se na sajtu TONS-a kao i na profilima na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram od sredine 2020. godine, a plan je da traje i veći deo 2021. godine.

– Interesovanje je izuzetno i svakodnevno dobijamo veliki broj poruka od naših pratioci da se zbog brojnih novih i zanimljivih predloga koje im nudimo, opredeljuju da vide Novi Sad i okolinu, čak i više puta u toku godine – rekla je za naš portal Tihana Putin analitičar za promociju turističke ponude.

Turistička putavanja u gradske centre uglavnom se organizuju vikendom, a ponuda za obilazak Novog Sada i okoline prilogođena je kraćim putovanjima.

– Pažjlivo biramo teme i predloge, prilagođavamo ih godišnjim dobima i prilikama, pa se pokazalo da se brojne rezervacije smeštajnih kapaciteta, kada epidemija to dozvoli, realizuju upravo krajem radne nedelje – dodala je Tihana Putin.

“veliki uspeh postignut je tokom oktobra meseca kada je prvi put od početka pandemije zabeležen porast broja noćenja u odnosu na predhodnu godinu”

– Sigurno je da i sama kampanja pod nazivom “52 vikenda”, kao i kampanja “plati 2 noći, boravi 3” dovela do većeg interesovanja za Novi Sad kao turističku destinaciju, kao i činjenica da se Novi Sad našao i među predlozima Forbsa ili bugarskog luksuznog turističkog magazina “Voyage” – rekla je Tihana.

Teško je upoznati Novi Sad za nekoliko dana, zato su iz turističke organizacije pažljivo birali teme za mesec januar. U ovom periodu možete obići manastir Velika Remeta i Vitlejemsku pećinu, takođe možete uživati u zimskim čarolijama na Fruškoj gori kao i u toplini Vojvođanskih salaša.

Autor: N.S.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments