Očigledno kontinuirani pad svog tržišnog učešća kompanija SBB manipulativno predstavlja kao gašenje medijskih sloboda, dok istovremeno bez prestanka zloupotrebljava sopstvene medije za obračun sa konkurencijom. Ta zloupotreba medija otišla je toliko daleko da su im se sada na meti našli i investitori iz Evropske Unije.
Procenjuje da će zbog razvoja Telekoma, SBB imati pad tržišnog učešća na ispod 30 odsto. Ovo je najbolji dokaz rasta i razvoja Telekoma Srbija u poslednje dve godine. Time postaje jasno da je cela kampanja United grupe o propasti Telekoma Srbija bila zasnovana na neistinama i zamenama teza.
Telekom Srbija nikada nije krio svoju ambiciju da postane lider, kako na domaćem, tako i na regionalnom tržištu.
Nećemo podleći pritiscima nelojalne konkurencije. Na njihove neistine odgovaraćemo ulaganjem u infrastrukturu, na njihove pritiske odgovaraćemo još boljim uslugama za naše korisnike, a na to što zloupotrebljavaju sopstvene medije da se obračunaju sa konkurencijom, duboko verujemo da će odgovor dobiti od tržišta i korisnika.
Izvor: Kurir
Ja konkretno u kući imam i MTS televiziju i SBB, upočetku je MTS imao prevagu. Kako je vreme prolazilo SBB je postao neprikosnoven, MTSov risiver se skoro i ne uključuje. Sama oprema. MTSa je mnogo lošija u poređenju sa SBBom. Kvalitet signala je grozan na MTSu baguje, koči, servis sporo reaguje za raziiku od SBBa gde reaguju u toku dana. Čim istekne ugovorena obaveza MTS izlazi iz kuće.
Овде нема шта додати,фантастична вест.
Znači i vi ste se prodali naprednjacima. Nekada ste baš bili kul ekipa.