U sredu jednočasovni štrajk upozorenja radnika GSP-a, oglasio se i direktor

       

Na sastanku grupe radnika JGSP ‘’Novi Sad’’ koji nisu zadovoljni trenutnim stanjem u preduzeću, doneta je odluka da se u sredu, 21. marta, stupi u jednočasovni štrajk upozorenja, nezvanično saznaje portal NS Uživo. 

Pošto, kako kažu, nema pomaka u rešavanju problema i ispunjenju njihovih zahteva,  nezadovoljni radnici su doneli odluku da u sredu, 21.marta, od 13 do 14 časova, održe jednočasovni štrajk upozorenja u skladu sa zakonom. Ukoliko to ne bude dalo rezultata, radnici najavljuju i generalni štrajk.

‘’ Podsećamo da smo pre dva meseca predali svoje zahteve i gradonačelniku Milošu Vučeviću koji je poslao budžetsku inspekciju u to preduzeće, a kao posledicu toga dva člana nadzornog odbora su podnela ostavke’’, poručuju radnici za portal NS Uživo.

Prema rečima grupe radnika JGSP ”Novi Sad”, njihovi zahtevi su bolji uslovi rada, povećanje plata i smena rukovodstva za koje smatraju da loše vodi preduzeće i da nenamenski troši novac.

Direktor JGSP „Novi Sad“ Milan Stanivuković oglasio se povodom najave jednočasovnog štrajka zaposlenih u tom preduzeću. Kaže da je današnjem zboru radnika prisustvovalo između 150 i 200 zaposlenih, od ukupno 1300, koliko broji JGSP.

’’Predvođeni su tzv „pregovaračkim timom“ koji dva meseca nije hteo da razgovara sa mnom niti sa bilo kim iz rukovodstva. Na samom zboru su pojedinci bili spremni i instruisani da naprave incident, zbog čega sam ja, zajedno sa svojim timom u cilju izbegavanja incidenta napustio zbor. Njima nije u cilju da se čuje prava istina i šta je sve urađeno i unapređeno, već su izmanipulisali deo radnika, konstantno zanemarujući činjenicu da na rešavanju svih problema rukovodstvo JGSP, uz ogromnu pomoć gradonačelnika i grada uporno i konstantno radi već duži vremenski period, kao i da su rezutati tog rada sada konačno vidljivi, odnosno da su problemi, na koji se nezadovoljni zaposleni žale većinom već rešeni’’, navodi u saopštenju Stanivuković.

Stanivuković kaže da se deo radnika buni sada kada konačno sve dolazi na svoje mesto i kada je većina problema rešena, zahvaljujući teškom radu i velikim zalaganjem svih zaposlenih.

‘’Odgovorno tvrdim da se u JGSP „Novi Sad“ tekući problemi rešavaju,  konačno imamo dovoljan broj radnika, obnavlja se vozni park, plate su redovne i sada je na svima nama da radimo i unapredimo poslovanje preduzeća. Ja sam uprkos njihovom nekorektnom ponašanju i višemesečnom odbijanju razgovora i dalje spreman na konstruktivan razgovor iako je većina njihovih zahteva i mimo njih svakako planirana i već ispunjena.  Prevoz u Novom Sadu će i dalje biti stabilan’’, poručuje Stanivuković.

Stanivuković obećava i da će, ukoliko javni prevoz ne bude izuzet iz zakona kojim se ograničavaju zarade, isplatiti svim zaposlenim solidarnu pomoć od preko 40.000 dinara, čime će se povećati plate vozačima u proseku za oko 7-8%, a za neke zaposlene to povećanje će biti i preko 10%.

Autor: J.B.

7
Komentari:

5 Komentara
2 Replika
0 Pratioci
 
Najviše reakcija
Najposećenija diskusija
7 Autori komentara
najnoviji najstariji najviše glasova
nebitan

Srecno

na drini cuprija

Domacine,kupio si softvere za 90 miliona dinara u momentu kad dugujemo preko 700 000 000 din. i ti pricas kako si ti nesto obezbedio,a vozaci krse zakon o saobracaju jer ne smeju da odbiju da voze,posto su ucenjeni otkazom.to radi tvoj tim,a istina je da su samo vozaci,otpravnici,dispeceri i mehanicari zasluzni za opstanak jgsp-a,inace bi davno nestao javni prevoz u novom sadu.sramota.

Sonja

Vama su plate redovne, primate preko 50.000 dinara mesecno na ime zarade. Sramota ste za sve one koji rade kod privatnika, sa fakultetima za 35.000 i nemaju pravo glasa.

Zapazanje

Znaci po tome da bi opravdali vasu diplomu i sto je dovoljno za ekzistenciju(plati racune i zivi na hlebu) svi treba da radimo za dvadeset hiljada i da nemamo pravo glasa

Goran

Dug za porez tj. pdv za izdate penzionerske karte + dug prema NIS-u za gorivo sve ukupno oko 550 miliona dinara pa još kada se tome doda prosečna starost voznog parka pa kada bi se nedaj bože uradila revalorizacija osnovnih sredstava(utvrđivanje realne vrednosti izražena u novcu a koja je nastala kao posledica vremenske i funkcionalne amortizacije) pa kada bi se uporedila ukupna AKTIVA preduzeća od 2010 do danas za svaku godinu i napravila korelacija između cene karte kroz godine,naplaćenih i izvršenih usluga i fluktacije cene goriva(1% je cca 50000 eura na godišnjem nivou povećanje/smanjenje utroška)…dobila bi se prava slika kako… Učitaj još »

blackdevil

Arči, znamo se od ranije.

Dragan

Sve će doći na svoje mesto kad ti dupe vidi puta