Foto: Screenshot RTV emisije "Sučeljavanje"

Četvrti most u Novom Sadu finansiraće se iz budžeta Republike Srbije, koji će raditi stručnjaci iz Novog Sada, najavio je večeras ministar građevinarstva Tomislav Momirović. 

Četvrti most ima status kao autoput Miloš Veliki, odnosno status projekta od državnog značaja i svi procesi teći će ubrzano.

Render budućeg mosta

-Kineska kompanija najavila je da se radovi očekuju u martu 2022. godine. Ali, da napravim digresiju, ove godine očekujemo početak gradnje mosta za Fruškogorski koridor, koji će se nalaziti prema Kovilju- najavio je gradonačelnik u televizijskoj emisiji “Sučeljavanje”.

Gradonačelnik je najavio da Irižanima kamioni više neće prolaziti pored obdaništa i škola, jer će prolaziti kroz najduže tunele u Srbiji, koji će se nalaziti u sklopu Fruškogorskog koridora.

“Ove godine očekujemo početak gradnje mosta za Fruškogorski koridor”

Moderna pruga Srbije

Ministar građevinarstva Momirović izjavio je da će najmodernija pruga spajati Beograd i Novi Sad.

-Vi ćete imati brzi voz koji će od centra Novog Sada do centra Beograda za ići tridesetak minuta. Vi ćete moći da dođete na pozorišnu predstavu, večeru u Beograd i da se vratite- nastavio je Momirović.

“Vi ćete imati brzi voz koji će od centra Novog Sada do centra Beograda ići za tridesetak minuta”

Rečni koridor najzanemareniji

-Radi se najmoderniji pristan za putnički terminal. Kada sve ovo prođe, kad pobedimo koronu, sa što manje žrtava i ekonomskih gubitaka, da imamo novi pristan za dolazak kruzera iz Nemačke i Crnog mora- naglasio je Vučević.

Prvi čovek Grada naglasio je da će biodiverzitet čuvati, da se umesto Miletićevog spomenika, koji je saniran nakon 50 godina, neće graditi javni toaleti, a da se Šodroš neće isušiti.

nsuzivo.rs

3 Comments
najstariji
najnoviji najviše glasova
Inline Feedbacks
View all comments
Dimitrije
31/03/2021 22:20

Nadao sam se da ce ranije krenuti sa mostom ali dobro. Sad jos ako bi ga sagradili za manje od 3 godine bilo bi super.

forky
01/04/2021 09:31

Nadajmo se da ovim mostom nece sibati kamioni sem komunalnih gradskih sluzbi. To bi bas bio bedak. Ali ta obilaznica se zato i pravi, da bi teretni saobracaj isao van grada. Neka me neko ispravi ako gresim. Lep dan zelim!

Борис
01/04/2021 10:56

Зашто се неће градити јавни тослети? Туристи пишају и серу по улазима зграда и у пролазу између поште и Норка