Претрага
Претрага
Close this search box.

Folksvagen uskoro predstavlja novi, moderniji logo

Foto: Folksvagen Srbija

Nemačka automobilska kompanija Folksvagen (VW) u septembru, na Frankfurtskom sajmu automobila, predstaviti novi, “moderniji” logo, u sklopu svojih napora za rebrendiranje kompanije.

Prvi automobil koji će biti opremljen novim amblemom je dugo očekivani VW-ov hečbek “ID.3”, koji je 100-postotni električni kompaktni kupe, prema pisanju magazina “L’Automobil”.

Na najnovijim izmenama rađeno je više od tri godine, a cilj je da se ta marka automobila, kako je saopšteno iz VW-a, učini “znatno mlađom, digitalnijom i modernijom”, naročito nakon skandala “dizelgejt”.

Izmene VW-ovog korporativnog identiteta neće biti radikalne, već će samo aktuelni logo biti modernizovan.

Svetska premijera novog logotipa i novog modela biće održana na Frankfurtskom sajmu automobila koji se održava od 12. do 22. septembra.

Poslednji put su izmene na logotipu vršene 2012. godine, kada je zaštitni znak Folksvagena dobio trodimenzionalni izgled.

U saopštenju VW-a se navodi da je novi logo “sveden na svoje osnovne elemente i da će biti predstavljen u novom dizajnu koji je ravan i dvodimenzionalan”.

To će, kako poručuju iz VW-a, omogućiti “fleksibilnije korišćenje i daleko veću prepoznatljivost u digitalnim medijima“.

Izvor: Tanjug

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti