Na prvi pogled, izgledalo je da je Mekdonalds u Kaliforniji napravio šalu i obrnuo njihov čuveni logo. Međutim, zaštitni znak restorana Mekdonalds juče je okrenut naopačke povodom obeležavanja Međunarodnog dana žena – umesto M, izgledao je kao slovo “W”, što je početno slovo od “woman”, odnosno “žena” na engleskom jeziku.
Novi logo pojavio se na sajtu „Mekdonaldsa“ ina nalozima te američke kompanije na društvenim mrežama, preneo je AP.
Logo je obrnut i ispred ulaza u jedan restoran u američkom gradu Linvudu u Kaliforniji.
“Po prvi put u istoriji naše kompanije, obrnuli smo naše lukove na Međunarodni dan žena u čast izvanrednih dostignuća žena u svetu, a posebno u našim restoranima”, rekao je glavni direktor za ravnopravnost iz ove kompanije.
Mekdonalds je naglasio da su šest od 10 menadžera restorana žene i da želi da oda počast njihovim dostignućima.
Iz statistike zaposlenih u Mekdonaldsu može se videti muškarci zauzimaju tri četvrtine rukovodećih pozicija u toj kompaniji, naspram četvrtine žena. Takođe, kada je o zaradama reč, dve trećine žena prima minimalnu zaradu, naspram trećine muškaraca.
Iz „Mekdonaldsa“ navode da će u 100 od 14.000 restorana, pakovanja i uniforme za radnike imati izmenjen logo.
izvor: tanjug.rs