U prvom koraku ka širenju na evropskom tržištu, društvena mreža TikTok lansirala je svoju uslugu kupovine unutar aplikacije u Španiji i Irskoj.
ikTok je predstavio TikTok Shop u Španiji i Irskoj, omogućivši korisnicima da direktno kupuju putem društvene mreže.
-Ova usluga će korisnicima pružiti mogućnost kupovine proizvoda i komunikacije sa kompanijama i kreatorima u realnom vremenu- navodi se u saopštenju kompanije, uz dodatak da je -opcija prodaje proizvoda dostupna isključivo kompanijama sa sedištem u Španiji i Irskoj.
Funkcija kupovine u aplikaciji zvanično je lansirana u Španiji u utorak, sa proizvodima prikazanim u digitalnim prodavnicama, uključujući električne friteze i suplemente za zdravlje, po cenama koje se kreću od 3 evra (3,16 dolara) do 60 evra, prema spisku koji je TikTok podelio sa kreatorima i koji je pregledala agencija Bloomberg.
Prema podacima kompanije, TikTok u Španiji koristi 20 miliona ljudi mesečno.
TikTok tvrdi da sarađuje sa pouzdanim platformama trećih strana za plaćanje kako bi omogućio sigurno obavljanje transakcija.
Očekuje se da društvena mreža uvede svoje usluge kupovine i u Francuskoj, Nemačkoj i Italiji.
Ova usluga se pokazala kao jedan od najbrže rastućih sektora kineskog vlasnika TikToka, kompanije ByteDance Ltd, a širenje na evropsko tržište se smatra pokušajem pronalaženja alternativnih tržišta nakon što kompaniji preti zabrana u SAD-u, ukoliko ByteDance, sa sedištem u Kini, ne proda svoj udeo u društvenoj mreži, prenosi Euronuz biznis.
biznisportal.rs