“Drvlje i kamenje” ovih dana na Frikom. Bilbord kampanja ove kompanije „otela se kontroli“. I to zahvaljajujući „duhovitim“ korisnicima interneta. Oni su kampanju Frikoma pomoću fotošopa preokrenuli naglavačke i to tako što su slogane ispisali – malo drugačije. Na primer:
Ovo je izazvalo salvu, pretežno negativnih komentara. A problem je u tome što su oni koji su ove bilborde videli (na internetu) pomislili da su bilbordi pravi.
U međuvremenu se oglasio i sam Frikom.
„Vidimo da je aktuelna Frikom bilbord kampanja izvesne pojedince inspirisala da naprave fotomontaže naših rešenja. Podržavamo kreativnost, ali samo kada za cilj ima lepe stvari i zato sa vama delimo originalno rešenje koje možete videti na bilbordu u Bulevaru despota Stefana. Ipak, ono što ne podržavamo je “kreativnost” koja propagira prostakluk ili podstiče na suicidno ponašanje i negiramo bilo kakvu povezanost sa takvim fotomontažama.“, piše na Fejsbuk strani kompanije koja je prikazala i originalno bilbord rešenje.
Međutim, dok neki govore da je i „kontra-kampanja“ delo Frikoma, a drugi da su „zlobnici“ u stvari učinili uslugu kompaniji, možemo samo da se zapitamo zašto tako lako poverujemo svemu što vidimo na internetu. I zašto to ponekad preozbiljno shvatimo.
Autor: Bizlife.rs