Juta: Od danas predaja zahteva za obeštećenje turista

       

Turisti koji su ovog leta uplatili aranžman u agenciji “SAB” ostali su i bez para i bez letovanja. Sve oštećene putnike Juta obaveštava da od danas, pa u narednih 45 dana, mogu da podnesu zahtev za obeštećenje.

Direktor Jute Aleksandar Seničić očekuje da će ceo proces, uključujući i isplatu obeštećenja, biti završen do kraja avgusta.

Direktor Jute Aleksandar Seničić u razgovoru za RTS objasnio je kakva je procedura i koliko će novca biti vraćeno oštećenim putnicima.

“Odštetni zahtev može na dva načina da se preda. Prvi način je da se sa Jutinog sajta skine odštetni zahtev, popuni, odštampa i uz još tri dokumenta, a to su ugovor o putovanju, dokaz o uplati i garancija putovanja, stavi u koverat i pošalje DDOR-u, na poštanski faks koji piše na našem sajtu. Drugi način je da se u jednoj od 100 poslovnica osiguranja DDOR-a koliko ih je u Srbiji, popuni zahtev i uz ona tri već pomenuta dokumenta preda u poslovnici”, navodi Aleksandar Seničić.
On dodaje da će početkom avgusta krenuti isplate i do kraja avgusta bi trebalo da bude završen kompletan proces. Samo da napomenem da bi u redovnoj proceduri, koja bi išla preko osiguranja, to trajalo nekoliko puta duže.

 

Izvor: RTS

Komentari: