U anketi upućemoj prodavcima, otkriveno je šta ih najviše nervira kod kupaca, a odgovori su se kretali od neugodnih situacija do komičnih anegdota.
Jedan prodavac je prepričao kako su mu kupci često prilazili sa čudnim pitanjima.
– Prošao je pored hrpe telefona i komponenti, a došao je da pita imamo li gajbu piva. Omiljena izjava mi je bila: ‘Pff, ima u ‘xy’ to jeftinije.’ Kao da me vređa što nije tu kupio, pa ne određujem ja cene, ćao! – ispričao je.
Jedna gospođa se osvrnula na neprijatnosti koje doživljava pri vraćanju kusura.
– Mrzim kad pružim ruku za kusur, a prodavačica mi baci novac na pult. Onda moram noktima pokušavati da iščeprkam kovanice koje su se zalepile za pult -komentarisala je korisnica društvene mreže.
Na to su se javile blagajnice koje su objasnile zašto to rade.
– Šef ti nije dao čak nijednu pauzu, dolaze ti razni ljudi, a ja ne želim da diram novčanice i to sve da utrpam u kasu. Nema ništa gore od toga– dodala je jedna prodavačica.
Muškarac koji je radio u maloj lokalnoj trgovini podelio je svoja iskustva.
– Uvek su dolazili lokalci po pivo, a ja sam samo punio frižider. ‘Mali, dođi da mi doneseš hladno’, govorili su. Bolje da pitaju nego da sami traže – napisao je jedan korisnik.
Nekoliko blagajnica priznalo je da su izbacile reč “sitno” iz svog vokabulara, prenosi Dnevno.
– Kada su mi govorili ‘imate li sitno’, osećala sam se loše, pa sam od tada govorila ‘imate li kovanica’. Ne mogu da verujem da se i dalje koriste takve fore” – ispričala je bivša prodavačica. U odgovoru na pitanje o sitnom novcu, često su dobijali odgovor: “Imam samo krupno.”
Kakva su vaša iskustva?
telegraf.biznis