Od oktobra, u dom Keli i Majkla Kalivana, na svake dve nedelje, stigne poklon od Amazona.

Besplatne stvari, paketi i gedžeti več četiri meseca, na svake dve nedelje stižu na kućnu adresu Kalivana, a u njima, nalaze se uvek po dva ili tripredmeta.

Kada su pokloni nastavili da stižu, posle neko vremena, bračni par odlučio je da nazove Amazon. Iz ove kompanije rečeno im je da je za plaćanje korišćena poklon kartica i da ne mogu ništa da učine po tom pitanju, a poklone ne mogu da prime nazadte da će sprovesti istragu.

Prevara u Amazon prodavnici

Bivši radnici Amazona upoznati su s ovom situacijom i smatraju da je u pitanju prevara- manipulacija recenzijama na onlajn prodavnici. Prema njihovim rečima, da bi proizvodi na Amazonu imali što bolju poziciju, potrebne su dobre recenzije.

Zato prodavci pokušavaju da prevare ovu onlajn prodavnicu i otvaraju lažne profile putem kojih dobijaju i poklon kartice preko kojih kupuju proizvode, koje onda šalju na neku adresu.

Što se više proizvoda na ovaj način proda, pozicija tog brenda i samog prodavca biće bolja, a s obzirom na to da kupci najčešće biraju artikle sa najvećim ocenama, postaju tako žrtve prevare.

 

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments