AUTO START: Predstavljena nova Škoda Oktavija! Automobil sa najboljim odnosom cene i kvaliteta.

       

Škoda je nedavno svetu predstavila novu generaciju svog veoma popularnog i vrlo uspešnog modela Oktavija. Ova češka porodična lađa sada je lepša nego ikada, a njena premijera promenila je odnos na tržištu…

Predstavljamo vam najvažnije činjenice koje treba da znate o automobilu koji će u 2020. godini zasigurno nuditi najbolji odnos cene i kvaliteta u automobilskoj industriji.

Iako je krasi potpuno novi dizajn poslednja generacija modela Oktavija je nesumnjivo Škoda. Prepoznatljiv oblik prednje maske i linije koje neodoljivo podsećaju na njenu nemačku braću, ovu Škodu čine atraktivnom, skladnom, ali pomalo dosadnom u odnosu na azijsku konkurenciju u segmentu.

Upravo je ta dosadna crta njenog karaktera zaslužna za njen uspeh, jer ovaj model svojom nenametljivom pojavom, proverenim kvalitetom izrade i pouzdanim agregatima, godinama uspešno pronalazi svoje parking mesto ispred mnogih porodičnih kuća, ali i na parkinzima velikog broja preduzeća, službi i institucija širom Evrope.

Kao i svaka nova generacija u svetu automobilske industrije i ova generacija Škodinog hečbeka, svojim kupcima nudi osvežavajuće novitete. Za početak tu su nova LED prednja i zadnja svetla, novi izbor boja eksterijera, novi izgled i materijali u enterijeru ali i nova tehnologija kako radi zabave u kabini, tako i u cilju bezbednosti širom celog vozila.

Nismo greškom napisali hečbek, iako ima liniju limuzine, Oktavija ima peta vrata koja se otvaraju zajedno sa zadnjim staklom. Ovaj epitet hečbeka, lepa Škoda nosi sa ponosom, jer je upravo to razlog iz kog je nastala legenda o njenoj praktičnosti.

Pomenutoj legendi doprinosi i prostor na zadnjoj klupi, za čega je Škoda posebno specijalizovana. Kada smo kod zadnje klupe, vredi spomenuti i izgled nove kabine, ali i celokupni doživljaj enterijera. Više nego ikada Oktavija materijalima i završnom obradom podseća na svoje srodnike iz tuđine. Osećaju nemačkog kvaliteta doprinosi i novi dizajn ali i tehnologija koja je svoje mesto pronašla unutar kokpita ovog češkog miljenika.

Enterijerom dominira novi veliki ekran infotejment sistema, a tu je nova digitalna instrument tabla. Ispred virtuelnog kokpita nalazi se potpuno novi volan, inspirisan onim koji se mogu pronaći u pojedinim modelima marke Audi. Kod automatskog menjača tradicionalna ručica je otišla u istoriju. Na njenom mesu sada se nalazi električni selektor, nalik onom u Poršeu 911.

Kao što smo navikli Oktavija na tržište stiže sa paletom proverenih benzinskih i dizel agregata. Za dodatno uživanje i povećanu bezbednost u ponudi je pogon na sva četiri točka.

Za one koji zahtevaju najbolje, Škoda je pripremila aktivno vešanje, koje novu Oktaviju prilagođava uslovima vožnje. Očekivano, tu su komfort i sportski modovi ali i mod koji povećava klirens vozila, u cilju prijatnije vožnje po lošim podlogama.

Kome hečbek ne nudi dovoljno prostora, Oktavija na tržište stiže i u karavan varijanti. Po skromnom mišljenju naše redakcije, a sudeći po slikama koje su dostupne na internetu, radi se o jednom od lepših karavana u klasi.

Tradicionalno, nakon predstavljanja hečbeka i karavana, Oktavija će biti ponuđena u Skaut i VRS izvedbi. Skaut je češki odgovor na potrebe onih kupaca, koji svojim karavanom žele da siđu sa asfaltnih puteva. S druge strane, VRS je strogo namenjen najfinijim podlogama, a njegova misija je brzina. Kada će ove dve izvedbe Oktavije ugledati svetslost dana, nama još uvek nije poznato, pa će tako nepoznanica do daljnjeg ostati i detalji u vezi sa njihovim performanskama, opremom i cenama.

Ono što nam jeste poznato je približna cena nove Oktavije. Sudeći po tome da njen prethodnik sada u salonima košta od oko 17.000 pa naviše, za očekivati je da će startna cena naslednika biti za par hiljada evra veća.

Iako Škoda praktikuje filozofiju nemačkih rođaka, koja podrazumeva da je sve deo dodatne opreme, čak i u svom najskupljem odelu, ovaj češki model i dalje će biti automobil koji svira najviše muzike za utrošeni novac.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: