Ukoliko vam je teško da postanete jutarnji tip i da se budite raspoloženi i spremni za novi radni dan, isprobajte ove trikove.

Ista satnica odlaska u krevet

Ukoliko legnete na spavanje u dogledno vreme koje vam omogućuje dovoljno sati sna, ujutro ćete biti sveži i dobro raspoloženi. Takođe, naspavan mozak spremniji je za radne obaveze, a ovakva rutina vremenom će istrenirati vaš um koji će prihvatiti da u određeno vreme ide na spavanje i da se nakon određenog broja sati budi.

Spremite krevet

Jedna studija pokazala je da nas nepostojanje nereda i spremljen krevet ujutro čini produktivnijim. Stoga, nakon ustajanja, obavezno namestite krevet.

Razmrdajte se

Lagana fizička aktivnost odmah ujutro potpomaže organizmu da se razbudi, a u isto vreme, telo luči hormone sreće koji nas čine bolje raspoloženim.

Izbegavajte jutarnju žurbu

Kako biste umanjili stres odmah pri ustajanju iz kreveta, prethodni dan organizujte sve obaveze. Uz to, uveče pripremite nekoliko kombinacija autfita, kako ne biste trošili vreme i stresirali se oko toga šta da obučete na posao to jutro.

Jutarnji ritual sa nekim koga volite

Ovo je možda i jedan od najbitnijih okidača lepog raspoloženja. Bilo da je u pitanju jutarnji poljubac, “dobro jutro” poruka ili pak poziv. Ovakve male stvari koje delite sa voljenom osobom odmah ujutro učiniće vas srećnijim i lakše ćete se izboriti sa stresom u toku dana.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments