Foto: iNews

Crni petak (Black Friday) u SAD-u je od 1952. godine smatran za početak kupovine božićnih poklona dragim osobama, kada mnoge prodavnice nude velike popuste. Crni petak nije praznik, ali u Kaliforniji i drugim saveznim američkim državama spojen je sa Danom zahvalnosti.

Međutim, pandemija korona virusa je značajno uticala na potrošačke navike ljudi i dovela do pada prometa u prodavnicama. Prema nekim istraživanjima, kupci sada ređe idu u šoping, već idu ciljano i pojedinačno obavljaju veće kupovine.

PRETHODNO ISTRAŽITE PROIZVODE KOJE ŽELITE

Nema svrhe uzimati nešto na akciji ako proizvod nije dobar. Uvek pročitajte recenzije.

BUDITE OPREZNI SA BRENDOVIMA KOJI SE NE POJAVLJUJU ČESTO

Jeftine ponude su svuda na Crni petak, ali opreznost sa markama i brendovima za koje niste čuli ili ne posedujete nijedan njihov proizvod ne treba da izostane.

ODREDITE SEBI LIMIT

Razmislite o tome koliko možete da potrošite. To znači i procenu koliku mesečnu ratu za neku kupovinu možete da podnesete, ako mislite da kupujete na rate.

Foto: Duluth News Tribune

POGLEDAJTE CENU, A NE “UŠTEDU”

Nemojte pretpostavljati da se posao isplati samo zato što tvrdi da nudi veliku uštedu.

UPOREDITE CENE

Ako kupujete belu tehniku ili proizvode za kuću, uporedite cene svih prodavnica. Negde popust na isti porizvod neće biti isti. Ne zaboravite da je ovo trka za što većom prodajom.

PAŽLJIVO KADA KUPUJETE ONLAJN

Prvo istražite ponudu i proverite da li vam veličine ili karakteristike onoga što tražite odgovaraju. Kupovina onlajn u dane velikih sniženja često se svodi na to da trebate brzo da klikćete, pre nego se ono što tražite rasproda.

Zabavite se štedeći novac dok kupujete i ne zaboravite da budete odgovorni!

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments