Foto: National Trust for Scotland

Nauka je ovo i potvrdila- šetnja zimi čini vas srećnijima. Kad se dani skraćuju i skloni smo da provodimo mnogo vremena u zatvorenom, naše raspoloženje je lakše podložno promenama i negativnostima.

Šetajući po hladnoći s pravom odećom, telo je izloženo kontrolisanom stresu koji podstiče imuni sistem i čini nas otpornijima na sezonska oboljenja.

Kad hodamo po hladnoći, naše telo je primorano da troši mnogo više energije da bi svoju temperaturu održavalo konstantnom. Potrošnja kalorija zimi postaje još veća, pa je šetnja zimi dobra za skidanje viška kilograma.

Zimi se naše izlaganje suncu smanjuje. Šetnja na otvorenom omogućava vam da se vratite u kontakt sa sunčevim zracima, poboljšavajući proizvodnju vitamina D. Pojačava apsorpciju kalcijuma i bori se protiv upala.

Foto: Picjumbo

Istraživanje Univerziteta u Mičigenu pokazalo je povećanje pamćenja za 20 posto kod ljudi koji hodaju i bave se meditacijom u hodanju. Pustite svoj um da odluta, ali uvek zadržavajte maksimalnu koncentraciju na put kojim hodate.

Autor: nsuzivo.rs

 

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments