Fejsbuk je menjao izgled, pa danas izgleda potpuno drugačije nego pre 20 godina.
Prvobitno, mreža je bila dostupna samo studentima Harvarda, ali je brzo obuhvatila univerzitete Kolumbija, Stanford i Jejl. Nije prošlo mnogo vremena dok se nije proširila na sve koledže i otpalo je “the”. Šest godina kasnije, Fejsbuk je brojao do milijardu korisnika.
Retko koja tehnološka inovacija je dovela do tektonskih promena u društvu i javnom diskursu, uslovila čitav niz promena ponašanja bilo da je u pitanju upoznavanje, druženje, informisanje, razmena mišljenja.

Društvena mreža je menjala izgled kroz godine, pa danas izgleda potpuno drugačije nego pre 20 godina.
Mreža za “starije”
Fejsbuk je danas uglavnom mreža za “starije”. Instagram i TikTok su mnogo popularniji među mlađim generacijama. Osim toga, najviše dominiraju i Jutjub, WhatsApp i WeChat. Međutim i dalje opstaje, a Zakerberg pravi ozbiljne dugoročne planove za „Fejsbuk“ i ne odustaje od ideje „metaverzuma“ – neke vrste virtuelnog života.
informer