Kreativni načini kako da unesete povrće u ishranu vaše porodice

       
Foto: Food Wine Sunshine

Prema istraživanju Instituta za javno zdravlje Srbije “Dr Milan Jovanović Batut”, dokazano je da 35,6 odsto učenika nema zastupljeno povrće u svakodnevnoj ishrani, a da preko 55 odsto učenika sedmog razreda za užinu kupuje peciva ili sendviče.

Povrće- bilo da ga jedemo sirovo ili obrađeno- sadrži hranljive moćne sastojke koji pomažu u borbi protiv bolesti. Dobijanje dovoljnih količina je prilično važno.

ISPROBAVAJTE NOVU HRANU- Budite radoznali. To može da znači da decu odvedete na lokalnu pijacu i pustite ih da izaberu povrće koje oni žele. Zajedno potražite recept koji ga sadrži kao sastojak. Takođe, možete zajedno posaditi čeri paradajz ili paprike, koje možete držati i na svojoj terasi, i gledati ih kako rastu. Tako ćete da napravite još veću vezu sa svojom decom, a ona će biti sklonija da jedu ono što su sami posadili i oko čega su brinuli.

UČINITE IH UKUSNIM- Budimo iskreni, mnoga deca, ali i odrasli, ne uživaju u povrću, jer ne vole njihov ukus. Ali, dodavanje sira i drugih dodataka koji su odobreni za decu, može pomoći u dopuni ukusa povrća, čineći ih ukusnijim.

Foto: NBC News

NAPRAVITE IH ZABAVNIM- Svi vole interaktivnu hranu, pa užine i večere mogu biti mogu biti raznolike na poslužavnicima- od sira, krekera, nemasnog mesa, do voća, povrća i orašastih plodova. Ako želite da budete kreativni, na internetu možete pronaći zabavne načine za serviranje hrane.

NEKA TO BUDE PORODIČNI CILJ- Verovali ili ne, roditelji najviše utiču na prehrambene navike svoje dece. Dakle, šta je na vašem tanjiru određuje šta će biti na tanjiru vašeg deteta. Ako govorite koliko ne volite brokoli ili spanać, ne očekujte da ćete od dece čuti drugačiji odgovor od vašeg.

Autor: nsuzivo.rs

 

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments