O čemu ne treba razgovarati sa kolegama na poslu

       
Foto: The Balance Careers

Ako imate potrebu s nekim razgovarati, ostavite to za svoje prijatelje i porodicu. Za one kojima bezuslovno verujete.

Ipak, bez obzira na povezanost s kolegama i nivo poverenja koji imate prema nekome, neke teme bi bilo dobro držati po strani.

PRETHODNO RADNO MESTO- Bez obzira na to kako vam je bilo na prošlom radnom mestu, zadržite to za sebe. Ostavite prošlost u prošlosti i koncentrišite se na aktuelne radne zadatke i ciljeve. Ako pljujete po bivšim kolegama ili radnim zadacima i opisu posla, možete se prikazati kao neko ko ne preuzima odgovornost za svoje postupke. To svakako ne želite, posebno ako nije tačno.

ZDRAVSTVENO STANJE- Ako ste sprečeni da dođete na posao, svakako morate iskreno obavestiti nadređene. Govoriti o detaljima vašeg zdravstvenog stanja više nego je to potrebno, svakako izbegavajte. Ako vas kolege pitaju kako ste, odgovorite iskreno, ali nemojte deliti dodatne informacije koje nisu bitne za njih i ne utiču na vaše radne sposobnosti.

VAŠ PRIVATAN ŽIVOT- Imate li u svom životu nekog drugog ili u kakvoj ste fazi života, nije nešto što bi se ticalo ikoga od vaših kolega. I oni imaju svoje probleme, pa će zaista malo ko slušati pažljivo vaše probleme iz privatnog života. Držite to po strani, to je vaš život ne njihov i vi ga živite, ne oni.

OGOVARANJE DRUGIH KOLEGA ILI/I ŠEFA-Ovo bi moglo biti, u najmanju ruku, opasno. I nikako nije po bontonu. Ako imate kakve nesuglasice ili potrebu da razrešite neku situaciju, svakako to rešite s osobom na koju se odnosi. Ako ste iz te “borbe” izašli kao “pobednik”, nemojte se time hvaliti drugima ni negativno govoriti o osobama oko vas, čak i onda ako smatrate da niste dobili ono što zaslužujete i izvukli ste, možda, deblji kraj. Nema potrebe, nije pristojno ni produktivno. Time nećete dobiti ništa pozitivno, a čak i ako drugi dele vaš stav, odmahnite rukom i nastavite raditi ono za što ste plaćeni.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: