Opadanje kose kod žena

       

Kad se događaju prelazi između godišnjih doba, vaš organizam prolazi kroz prilagođavanje koje može rezultirati povećanim opadanjem kose.

Unosom hranjivih materija možete podstaći rast i olakšati prelaz. Ubacite što više gvožđa, proteina i zdravih masti. Takođe, osigurajte dovoljne količine vitamina B. Unosite jaja (pogotovo belance), pasulj, suncokret, zob, brokoli, spanać, orašaste plodove, skušu…

Ako držite vezanu kosu više od četiri puta nedeljo, vaša kosa podnosi stalni pritisak, koji uzrokuje lomljenje kose, ali može dovesti i do pojačanog opadanja.

Ako preterujete s korišćenjem pegle za kosu, figara ili fena, stavljate dodatni stres na kosu, što uzrokuje male pukotine u vlasima.

Takođe razmislite o svom šamponu. Ograničite korišćenje suvog šampona i napravite piling vlasišta barem jednom nedeljno.

Bilo koja vrsta fizičke ili emocionalne traume (problem na poslu, u porodici, grip…) može izazvati poremećaj ciklusa rasta vaše kose. Stres uzrokuje izlučivanje hormona kortizola, koji može biti uzrok ispadanja kose.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: