Foto: Blue Zones

Jogurt je odličan izvor kalcijuma, proteina i probiotika koji pomažu detetu da održi zdravu crevnu mikrofloru. Iako postoje voćni jogurti koji nisu puni šećera, najbolje je da odaberete običan jogurt i u njega voće dodate sami. Možete dodati i orašaste plodove i komadiće kokosa ili kakao prah. 

Iako samo po sebi sadrži dosta šećera, vlakna koje će vaše dete uneti s voćem poništiće negativno delovanje šećera. Sveže voće je bogato raznim vitaminima i mineralima. Bitno je da dete ne jede uvek istu vrstu voća, nego da konzumira voće raznih boja i tekstura.

Cele žitarice možete uvesti u obliku tortilja, krekera, pahuljica i hleba. Kokice su odličan međuobrok, ako se kod pripreme ne koristi mnogo suncokretovog ulja. Uvek izbegavajte kokice za mikrotalasnu. Ukus kokica možete upotpuniti raznim začinima ili medom.

Foto: The Epoch Times

Humus je odličan izvor proteina i nezasićenih masti. Ako vaša deca nisu ljubitelji humusa, probajte im poslužiti namaz od pasulja. Potreban vam je pasulj, sok od limuna, malo maslinovog ulja, so i biber. Servirajte im uz malo paradajza ili krastavca.

Autor: nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments