Foto: Baker by Nature

Većina ljudi ima “svoj” kafić ili bar u koji redovno ide i sigurno već poznaje sve osoblje tamo. Bilo da je zbog usluge ili ukusnih napitaka, svako ima kafić u koji se stalno vraća. Novo istraživanje pokazalo je koje su sve prednosti kada ste stalni gost u jednom kafiću, prenosi Njujork Post.

Istraživanje je sprovedeno na 2000 Amerikanaca, a pokazalo se da tri četvrtine posećuje isti kafić zbog njegovih zaposlenih, a ne zbog usluga koje se nude u njemu. Potrošači su toliko odani zaposlenima u svojim stalnim kafićima da šest od deset osoba ne bi izneli svoj prigovor, od straha da ne uvredi osoblje.

Istraživanje je pokazalo da treba oko osam poseta istom kafiću kako bi neko postao stalan gost, što utiče i na to da čak 44 posto ispitanika radije bude stalan gost u kafiću s lošom uslugom, nego da ponavlja proces pronalaska novog. Ako njihov uobičajeni kafić ima lošu uslugu, nakon tri ponovljene greške će prestati da dolaze.

Foto: Yahoo News

Najveća prednost, kao stalnog gosta, je što možete imati potpuno poverenje u njihove usluge i poslovanje, da osoblje već zna vašu narudžbinu i vi znate šta možete očekivati od osoblja i usluge. Uz to prednost je da ljudi često povećavaju svoje socijalne veštine jer više komuniciraju s osobljem i drugim stalnim gostima, a takođe često znaju da dobiju određene popuste ili povlastice jer su odani jednom kafiću.

Autor: nsuzivo.rs

 

 

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments